Warszawa: Tylko uprzejma obsługa w kasie i w pociągu
inforail
17.06.2006 20:25
Warszawa: Tylko uprzejma obsługa w kasie i w pociągu
Ponad półtora tysiąca pracowników Grupy PKP, którzy mają bezpośredni kontakt z pasażerami przejdzie szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Będzie to największe w historii polskiej kolei szkolenie tego typu –warte ponad dwa miliony złotych. Kasjerki, kasjerzy, konduktorzy i konduktorki przejdą między innymi warsztaty językowe i zajęcia z identyfikowania potrzeb klientów. Szkolenie obejmie 1643 pracowników PKP Przewozy Regionalne (900 osób), PKP Intercity (600 osób) i Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście (143 osoby). Program szkolenia ma na celu podniesienie kwalifikacji pracowników bezpośrednio obsługujących podróżnych, niesieniu pierwszej pomocy i obsłudze klientów obcojęzycznych. Zajęcia dla pracowników kolei obejmują 38 godzin zajęć. Na szkoleniach będą między innymi uczyć się:
– poznawania klientów i ich potrzeb
– skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie obsługi klienta
– postępowań w sytuacjach kryzysowych z klientem
– warsztatu językowego związanego z profesjonalną komunikacją
Szkolenie ma charakter kompleksowy, zawiera bowiem nie tylko elementy teoretyczne w formie wykładów, ale przede wszystkim ćwiczenia praktyczne (warsztaty). W ich trakcie szkoleni będą także improwizować różne sytuacje związane z obsługą pasażerów i stawiani w krytycznych sytuacjach. Każdy szkolony będzie poddawany analizie i ocenie. Ma to gwarantować, że efekty szkolenia szybko odczują pasażerowie. Pracownicy kolei otrzymają także specjalne słowniki w języku angielskim, niemieckim i rosyjskim zawierające podstawowe tematy dotyczące kontaktu z podróżnymi nie posługującymi się językiem polskim. Jeszcze w tym miesiącu szkolenie przejdzie 120 osób. Szkolenia potrwają do końca marca 2008 roku. Ich koszt wyniesie 2,2 miliona złotych. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024