Warszawa: Tylko uprzejma obsługa w kasie i w pociągu
inforail
17.06.2006 20:25
Warszawa: Tylko uprzejma obsługa w kasie i w pociągu
Ponad półtora tysiąca pracowników Grupy PKP, którzy mają bezpośredni kontakt z pasażerami przejdzie szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Będzie to największe w historii polskiej kolei szkolenie tego typu –warte ponad dwa miliony złotych. Kasjerki, kasjerzy, konduktorzy i konduktorki przejdą między innymi warsztaty językowe i zajęcia z identyfikowania potrzeb klientów. Szkolenie obejmie 1643 pracowników PKP Przewozy Regionalne (900 osób), PKP Intercity (600 osób) i Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście (143 osoby). Program szkolenia ma na celu podniesienie kwalifikacji pracowników bezpośrednio obsługujących podróżnych, niesieniu pierwszej pomocy i obsłudze klientów obcojęzycznych. Zajęcia dla pracowników kolei obejmują 38 godzin zajęć. Na szkoleniach będą między innymi uczyć się:
– poznawania klientów i ich potrzeb
– skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie obsługi klienta
– postępowań w sytuacjach kryzysowych z klientem
– warsztatu językowego związanego z profesjonalną komunikacją
Szkolenie ma charakter kompleksowy, zawiera bowiem nie tylko elementy teoretyczne w formie wykładów, ale przede wszystkim ćwiczenia praktyczne (warsztaty). W ich trakcie szkoleni będą także improwizować różne sytuacje związane z obsługą pasażerów i stawiani w krytycznych sytuacjach. Każdy szkolony będzie poddawany analizie i ocenie. Ma to gwarantować, że efekty szkolenia szybko odczują pasażerowie. Pracownicy kolei otrzymają także specjalne słowniki w języku angielskim, niemieckim i rosyjskim zawierające podstawowe tematy dotyczące kontaktu z podróżnymi nie posługującymi się językiem polskim. Jeszcze w tym miesiącu szkolenie przejdzie 120 osób. Szkolenia potrwają do końca marca 2008 roku. Ich koszt wyniesie 2,2 miliona złotych. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Więcej z Działu Kontrakty
Rządowe wsparcie dla kolei
12.06.2006
Warszawa: Parkuj i jedź dalej koleją
02.06.2006
Szczecin: Nowe połączenia kolejowe
02.06.2006
Poznań: Kolizja szynobusu
02.06.2006
Olsztyn: Rzadki rozkład
02.06.2006
Lublin: Nad morze o tydzień szybciej
02.06.2006
Ełk: Pociąg do Suwałk
02.06.2006
I Kongres Transportu Polskiego
28.05.2006
Warszawa: Pojedziemy pociągami Flirt
26.05.2006
Warszawa: Kolej jednak trafi na parkiet
26.05.2006
Warszawa: Apartamentowce na torach
26.05.2006
Suwałki: Kolej na Suwałki
26.05.2006
Poznań: Zerowe szanse na szybką kolej
26.05.2006
Kraków: Ile pociągów pójdzie pod nóż?
26.05.2006
Kraków: Rusza „papieski pociąg”
26.05.2006
Gdańsk: Przystanek Gdańsk Śródmieście
26.05.2006
Bydgoszcz: Pięć nowych szynobusów
26.05.2006
Gdynia: Nowe wzory biletów SKM
23.05.2006
Warszawa: Uciekająca kolej przyszłości
21.05.2006
Więcej z Działu Przewoźnicy
Zielona Góra: Szynobusem do Niemiec
14.05.2009
Warszawa: Żubr wyjechał z puszczy
14.05.2009
Budapeszt: Nowy kodeks kolejowy
14.05.2009
Gdynia: Newag zmodernizuje EN71 SKM
13.05.2009
Warszawa: Noc Muzeów z PKP Intercity
13.05.2009
Poznań: Pożar wagonu z bezdomnymi
13.05.2009
Metra- królestwo wagonów galeryjnych
12.05.2009
Warszawa: Z Warsem od morza do Tatr
08.05.2009
Więcej z Działu Producenci
Szerokotorowe lokomotywy spalinowe KZ
28.04.2009
Olsztyn: Pesa dostarczy 3 nowe SZT
24.04.2009
Rosyjskie wagony pasażerskie
24.02.2009
Bydgoszcz: 2 składy ATR220 dla FNM
19.02.2009
Katowice: Awarie Flirtów
23.01.2009
Toruń: Nowe wagony z bydgoskiej PESA
23.12.2008
Opole: Dotarł kolejny autobus szynowy
22.12.2008
Autosan dla transportu kolejowego
25.11.2008
Dwutygodniowy przegląd aktualności
12.08.2008
Nowy Sącz: Kolejne 311D dla LHS
11.08.2008
Toruń: PKP CARGO WAGON z certyfikatem
23.07.2008
Więcej z Działu Infrastruktura
Sopot: PRK 7 wykona remont peronu
06.05.2009
Toruń: Rozbiórka nastawni Tr-10
16.04.2009
Katowice: Remont rozjazdu
16.04.2009
Lublin: Remont dworca Włoszczowa
20.03.2009