Warszawa: Trakcja podwójna w SKM
inforail
13.12.2007 14:42
Warszawa: Trakcja podwójna w SKM
SKM Warszawa włączyła do ruchu pojazd rezerwowy, który akurat nie jest poddawany żadnej obsłudze technicznej, a pozostałe zespoły są sprawne. Jest to maksymalne wykorzystanie posiadanych jednostek ezt. Mimo ogromnego zaangażowania pracowników naszej spółki nie zawsze możliwe jest zapewnienie obsługi podwójnym składem. Dużym problemem są dewastacje pojazdów, głównie polegające na wybijaniu kamieniami szyb i malowaniu graffiti. Uszkodzone pojazdy musimy wycofywać z ruchu, często na kilka godzin, co wiąże się z technologią wymiany –wklejania szyb zespolonych.
Pojazdy posiadają coraz większe przebiegi (obecnie rzędu 270 tys. km) i szybko zbliżają się do planowanej obsługi technicznej IV poziomu (po przebiegu 400 tys. km). Będzie się to wiązało z koniecznością wyłączenia pojazdu na okres około 5 tygodniowego jego pobytu w zakładach naprawczych taboru kolejowego. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności w podróżowaniu.
Twórcy systemu wzięli pod uwagę oczekiwania Pasażerów i założyli Spółkę SKM. Światowe trendy pokazują, że Koleje miejskie są, obok kolei dużych prędkości, przyszłością kolei w ogóle. W dużych aglomeracjach nie ma linii autobusowych przebiegających przez całe miasto. Najważniejsze podróże odbywają się za pomocą systemów kolejowych. Osiągane są tam prędkości maksymalne niemożliwe w innych środkach transportu miejskiego: 80-130 km/h.
Chcemy aby nasz system rozwijał się jak najprędzej. Do tego jednak potrzebne są zakupy nowych pojazdów o wysokiej niezawodności, modernizacje szlaków kolejowych i inne działania organizacyjne. Pozwoli to na poprawę wizerunku Warszawy i jej kształtu urbanistycznego.
Życzymy coraz przyjemniejszej podróży po Warszawie i okolicach!
Pojazdy posiadają coraz większe przebiegi (obecnie rzędu 270 tys. km) i szybko zbliżają się do planowanej obsługi technicznej IV poziomu (po przebiegu 400 tys. km). Będzie się to wiązało z koniecznością wyłączenia pojazdu na okres około 5 tygodniowego jego pobytu w zakładach naprawczych taboru kolejowego. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności w podróżowaniu.
Twórcy systemu wzięli pod uwagę oczekiwania Pasażerów i założyli Spółkę SKM. Światowe trendy pokazują, że Koleje miejskie są, obok kolei dużych prędkości, przyszłością kolei w ogóle. W dużych aglomeracjach nie ma linii autobusowych przebiegających przez całe miasto. Najważniejsze podróże odbywają się za pomocą systemów kolejowych. Osiągane są tam prędkości maksymalne niemożliwe w innych środkach transportu miejskiego: 80-130 km/h.
Chcemy aby nasz system rozwijał się jak najprędzej. Do tego jednak potrzebne są zakupy nowych pojazdów o wysokiej niezawodności, modernizacje szlaków kolejowych i inne działania organizacyjne. Pozwoli to na poprawę wizerunku Warszawy i jej kształtu urbanistycznego.
Życzymy coraz przyjemniejszej podróży po Warszawie i okolicach!
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024