Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Warszawa: Szczegóły połączenia do Okęcia

inforail
24.03.2009 13:58

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiło przetarg ,,Modernizacja linii kolejowej nr 8, budowa łącznicy lotniska Okęcie (od przystanku osobowego Służewiec do stacji MPL Okęcie)’. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy łącznicy dwutorowej w tunelu wraz z modernizacją toru nr 1 istniejącej linii kolejowej na odcinku Warszawa Służewiec – Warszawa Okęcie oraz modernizacja peronu p.o. Warszawa Służewiec z jednoczesnym uwzględnieniem wszystkich elementów infrastruktury kolejowej potrzebnych dla prowadzenia ruchu pasażerskiego, w tym:
Nawierzchnia i podtorze: 1. Budowa dwutorowej łącznicy Warszawa Służewiec – Port Lotniczy, długości około 1,95 km, kompleksowa modernizacja nawierzchni kolejowej w torze nr 1 linii nr 8 na dł. 1300m oraz toru dojazdowego do bocznic (nr 6c) na stacji Warszawa Okęcie i bocznicy ,,Petrolot’.
Automatyka kolejowa: 1. Budowa komputerowych urządzeń srk w nowym okręgu dysponującym ,,OKL’ stacji Warszawa Okęcie, obejmującym również całość nowej łącznicy. 2. Powiązanie urządzeń srk nowego okręgu ,,OKL’ z istniejącym okręgiem dysponującym ,,OK’ stacji Warszawa Okęcie. 3. Budowa samoczynnej blokady liniowej (sbl) na szlaku Warszawa Al. Jerozolimskie – Warszawa Okęcie.
Kubatura: 1. Budowa podstacji trakcyjnej, nastawni dysponującej ,,OKL’. 2. Stacja podziemna ,,Port Lotniczy’ do wykończenia i wyposażenia. Zasilanie trakcji i sieć trakcyjna: 1. Linie kablowe 15kV zasilające podstację trakcyjną, budowa nowych zasilaczy 3 kV. 2. Przebudowa i rozbudowa sterowania odłącznikami sieci trakcyjnej. 3. Całkowita wymiana sieci trakcyjnej nad torem nr 1 linii nr 8 na długości 1 300 m. 4. Budowa sieci trakcyjnej na nowej łącznicy.
Elektroenergetyka nietrakcyjna: 1. Linie kablowe 15 kV zasilające stacje transformatorowe oddziałowe, obsługujące całość łącznicy i przyległych obiektów oraz pięć stacji transformatorowych 15/0,4 kV.
Perony: 1. Modernizacja i przebudowa peronu p.o. Warszawa Służewiec. 2. Rozbiórka peronu tymczasowego p.o. Warszawa Służewiec jednokrawędziowego. 3. Wydłużenie do długości całkowitej 160 m (użytecznej 147 m) peronu MPL Okęcie.
Kozły oporowe: Na końcach żeberek ochronnych odgałęzienia łącznicy przy peronie p.o. Warszawa Służewiec oraz na końcach torów łącznicy w stacji podziemnej wykonanie łącznie czterech wzmocnionych kozłów oporowych o konstrukcji żelbetowej.
Obiekty inżynieryjne: 1. Budowa tunelu dwunawowego szerokości całkowitej 15,0 m, długości 1 183 m, którego końcowy odcinek stanowi przedłużenie wykonanej wcześniej stacji podziemnej. Konstrukcja tunelu w formie ścian szczelinowych wysokości 12,5 m z płytą stropową żelbetową oraz płytą denną. System sygnalizacji pożaru: 1. Budowa systemu sygnalizacji pożaru w tunelu i na stacji MPL Okęcie oraz systemu DSO na stacji. 2. Budowa monitoringu i systemu nagłośnienia w tunelu i na stacji podziemnej.
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 3.4.2009. Termin otwarcia ofert/licytacji 15.04.2009. Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE, oferty częściowe: NIE. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Najniższa cena.