Warszawa: Szczegóły połączenia do Okęcia
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiło przetarg ,,Modernizacja linii kolejowej nr 8, budowa łącznicy lotniska Okęcie (od przystanku osobowego Służewiec do stacji MPL Okęcie)’. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy łącznicy dwutorowej w tunelu wraz z modernizacją toru nr 1 istniejącej linii kolejowej na odcinku Warszawa Służewiec – Warszawa Okęcie oraz modernizacja peronu p.o. Warszawa Służewiec z jednoczesnym uwzględnieniem wszystkich elementów infrastruktury kolejowej potrzebnych dla prowadzenia ruchu pasażerskiego, w tym:
Nawierzchnia i podtorze: 1. Budowa dwutorowej łącznicy Warszawa Służewiec – Port Lotniczy, długości około 1,95 km, kompleksowa modernizacja nawierzchni kolejowej w torze nr 1 linii nr 8 na dł. 1300m oraz toru dojazdowego do bocznic (nr 6c) na stacji Warszawa Okęcie i bocznicy ,,Petrolot’.
Automatyka kolejowa: 1. Budowa komputerowych urządzeń srk w nowym okręgu dysponującym ,,OKL’ stacji Warszawa Okęcie, obejmującym również całość nowej łącznicy. 2. Powiązanie urządzeń srk nowego okręgu ,,OKL’ z istniejącym okręgiem dysponującym ,,OK’ stacji Warszawa Okęcie. 3. Budowa samoczynnej blokady liniowej (sbl) na szlaku Warszawa Al. Jerozolimskie – Warszawa Okęcie.
Kubatura: 1. Budowa podstacji trakcyjnej, nastawni dysponującej ,,OKL’. 2. Stacja podziemna ,,Port Lotniczy’ do wykończenia i wyposażenia. Zasilanie trakcji i sieć trakcyjna: 1. Linie kablowe 15kV zasilające podstację trakcyjną, budowa nowych zasilaczy 3 kV. 2. Przebudowa i rozbudowa sterowania odłącznikami sieci trakcyjnej. 3. Całkowita wymiana sieci trakcyjnej nad torem nr 1 linii nr 8 na długości 1 300 m. 4. Budowa sieci trakcyjnej na nowej łącznicy.
Elektroenergetyka nietrakcyjna: 1. Linie kablowe 15 kV zasilające stacje transformatorowe oddziałowe, obsługujące całość łącznicy i przyległych obiektów oraz pięć stacji transformatorowych 15/0,4 kV.
Perony: 1. Modernizacja i przebudowa peronu p.o. Warszawa Służewiec. 2. Rozbiórka peronu tymczasowego p.o. Warszawa Służewiec jednokrawędziowego. 3. Wydłużenie do długości całkowitej 160 m (użytecznej 147 m) peronu MPL Okęcie.
Kozły oporowe: Na końcach żeberek ochronnych odgałęzienia łącznicy przy peronie p.o. Warszawa Służewiec oraz na końcach torów łącznicy w stacji podziemnej wykonanie łącznie czterech wzmocnionych kozłów oporowych o konstrukcji żelbetowej.
Obiekty inżynieryjne: 1. Budowa tunelu dwunawowego szerokości całkowitej 15,0 m, długości 1 183 m, którego końcowy odcinek stanowi przedłużenie wykonanej wcześniej stacji podziemnej. Konstrukcja tunelu w formie ścian szczelinowych wysokości 12,5 m z płytą stropową żelbetową oraz płytą denną. System sygnalizacji pożaru: 1. Budowa systemu sygnalizacji pożaru w tunelu i na stacji MPL Okęcie oraz systemu DSO na stacji. 2. Budowa monitoringu i systemu nagłośnienia w tunelu i na stacji podziemnej.
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 3.4.2009. Termin otwarcia ofert/licytacji 15.04.2009. Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE, oferty częściowe: NIE. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Najniższa cena.