W woj. lubuskim też za drogo; przetarg na naprawy spalinowych składów unieważniony

Mamy kolejne unieważnienie przetargu na naprawy okresowe pojazdów kolejowych.
Tym razem w województwie lubuskim.
Było za drogo
Zamówienie obejmowało pojazdy: SA133-033 (PU5), SA137-005 (PU4) oraz SA139-004 (PU4). Przedmiotem zamówienia była usługa polegająca na wykonaniu czynności z zakresu czwartego i piątego poziomu utrzymania naprawczego (PU), o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych, w trzech pojazdach szynowych: typu 218Mc serii SA133-003 (PU5), typu 220M serii SA137-005 (PU4) oraz typu 223M serii SA139-004 (PU4). Pojazdy stanowią własność Województwa Lubuskiego, a ich użytkownikiem jest licencjonowany przewoźnik − POLREGIO S.A.
Przetarg obejmował trzy zadania:
1) Wykonanie czynności z zakresu utrzymania naprawczego wg piątego poziomu utrzymania w pojeździe szynowym typu 218Mc serii SA133-003 (PU5); ofertę złożył Serwis Pojazdów Szynowych sp. z o.o. sp.k. z ceną 7 134 000,00 zł brutto. Proponował termin wykonania 100 dni roboczych oraz 24 miesiące gwarancji; zamawiający na ten cel chciał przeznaczyć 4 666 252,12 zł brutto.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
2) Wykonanie czynności z zakresu utrzymania naprawczego wg czwartego poziomu utrzymania w pojeździe szynowym typu 220M serii SA137-005 (PU4); ofertę złożył Newag z ceną 4 784 700,00 zł brutto. Termin wykonania to 50 dni roboczych, a gwarancja to 36 miesięcy; zamawiający na ten cel chciał przeznaczyć 3 500 000,00 zł brutto.
3) Wykonanie czynności z zakresu utrzymania naprawczego wg czwartego poziomu utrzymania w pojeździe szynowym typu 223M serii SA139-004 (PU4); ofertę złożył Serwis Pojazdów Szynowych sp. z o.o. sp.k. z ceną 4 169 700,00 zł. Termin wykonania to 75 dni roboczych, a gwarancja to 24 miesiące; zamawiający na ten cel chciał przeznaczyć 3 500 000,00 zł brutto.
W każdej z części było za drogo. Przetarg został unieważniony.