W przetargu na dostawę do 50 ezt-ów dla Kolei Mazowieckich jedna oferta. Droga
Koleje Mazowieckie otrzymały jedną ofertę w przetargu na dostawę taboru.
Chodzi o zawarcie umowy ramowej na 50 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych.
Oferty
Ofertę złożył Stadler.
Kryteria ich oceny to:
Podkryterium - Cena za dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych (50 szt. EZT) wraz z pakietami naprawczymi-pozderzeniowymi oraz szkoleniami pracowników Zamawiającego - Waga: 30
Podkryterium - Cena za utrzymanie elektrycznych zespołów trakcyjnych (50 szt. EZT) w poziomach utrzymania P1 - P3 (przy założeniu przebiegu dla każdego EZT 2 592 000 km) - Waga: 20
Podkryterium - Cena za naprawy P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych (po 2 naprawy dla każdego EZT, w sumie 100 napraw EZT) - Waga: 10
Cena - Waga: Łącznie 60
Współczynnik efektywności każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego - Waga: 20
Współczynnik zdolności przewozowej każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego - Waga: 10
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Liczba stałych miejsc siedzących w każdym elektrycznym zespole trakcyjnym - Waga: 5
Układ osi w każdym elektrycznym zespole trakcyjnym - Waga: 5.
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej, której celem jest ustalenie warunków zamówień (w szczególności cen przedmiotu zamówienia), jakie mogą zostać udzielone w okresie obowiązywania umowy ramowej. Na podstawie umowy ramowej Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówień na:
1) dostawę czternastu fabrycznie nowych pięcioczłonowych lub porównywalnych EZT – transza I, tego samego typu i modelu, świadczenie usług serwisowych EZT przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3 w okresie 18 lat licząc od dostawy danego EZT albo do osiągnięcia przez dany EZT przebiegu 2 592 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz z możliwością skorzystania z opcji w zakresie wykonania maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych EZT,
2) dostawę czternastu fabrycznie nowych pięcioczłonowych lub porównywalnych EZT – transza II, tego samego typu i modelu oraz takich samych jak EZT, o których mowa w pkt 1, świadczenie usług serwisowych EZT przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3 w okresie 18 lat licząc od dostawy danego EZT albo do osiągnięcia przez dany EZT przebiegu 2 592 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz z możliwością skorzystania z opcji w zakresie wykonania maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych EZT,
3) dostawę jedenastu fabrycznie nowych pięcioczłonowych lub porównywalnych EZT – transza III, tego samego typu i modelu oraz takich samych jak EZT, o których mowa w pkt 1, świadczenie usług serwisowych EZT przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3 w okresie 18 lat licząc od dostawy danego EZT albo do osiągnięcia przez dany EZT przebiegu 2 592 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz z możliwością skorzystania z opcji w zakresie wykonania maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych EZT,
4) dostawę jedenastu fabrycznie nowych pięcioczłonowych lub porównywalnych EZT – transza IV, tego samego typu i modelu oraz takich samych jak EZT, o których mowa w pkt 1, świadczenie usług serwisowych EZT przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3 w okresie 18 lat licząc od dostawy danego EZT albo do osiągnięcia przez dany EZT przebiegu 2 592 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz z możliwością skorzystania z opcji w zakresie wykonania maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych EZT,
5) dostawę pakietu naprawczego-pozderzeniowego dla EZT – transza I,
6) dostawę pakietu naprawczego-pozderzeniowego dla EZT – transza II.
Na realizację całości zamówienia będzie 96 miesięcy.