W lokomotywie 6Dg – 156 trzeba naprawić silniki trakcyjne
KGHM Polska Miedźposzukuje wykonawcy naprawy okresowej P44 sztuk silników trakcyjnych typu LS-430 wraz z maźnicami panewek izawieszeniem silników trakcyjnych z lokomotywy spalinowej 6Dg – 156.
Podzespoły należy naprawić zgodnie z obowiązującąDokumentacją Systemu Utrzymania dla lokomotywy spalinowej typu 6Dg.
Wykaz prac dodatkowych, które mogą wystąpić podczas naprawy:
– przezwojenie wirnika (szt.)
– regeneracja cewki pomocniczej (szt.)
– regeneracja cewki głównej (szt.)
– wymiana szczotkotrzymacza (szt.)
– wymiana cewki głównej stojana (szt.)
– wymiana cewki pomocniczej stojana (szt.)
– wymiana wału wirnika (szt.)
– wymiana komutatora (szt.)
– wymiana łożyska NH 322 (szt.)
– wymiana łożyska NU 424 (szt.)
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– wymiana uzwojenia kompensacyjnego (kpl)
– dopasowanie maźnicy strona K (szt.)
– dopasowanie maźnicy strona PK (szt.)
– wymiana koła zębatego (szt.)
Oferty można składać do 5 maja 2020 roku.
W ofercie należy określić:
– koszt wykonania naprawy okresowej P4 silnika trakcyjnegozł netto
– koszt prac dodatkowych zł netto
– termin realizacji naprawy 4 szt. silników trakcyjnych dnirobocze liczone od daty otrzymania informacji o gotowości do odbiorupodzespołów
– gwarancję m-ce.
„