Umowy na naprawy `dziewiątek` podpisane
PKP Intercity podpisały trzy umowy na wykonanie obsługitechnicznej 20 lokomotyw elektrycznych serii EP09, na 4-tym poziomie utrzymaniaP4 (napraw rewizyjnych), w tym prac wykraczających poza stały zakres naprawy wstosunku do wybranych lokomotyw, tj.:
a) wykonanie stałego zakresu naprawy ? lokomotyw EP09, wgramowego zakresu określonego w DSU, obejmującym przegląd, naprawę lub wymianępodzespołów i zespołów połączoną z częściowym ich demontażem oraz naprawą lubwymianą elementów zużytych bądź uszkodzonych,
b) wykonanie według potrzeb prac poza stałym zakresemnaprawy na czwartym poziomie utrzymania P4 (naprawy rewizyjnej) po ichuzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części:
? Zadanie nr 1 ? naprawa rewizyjna 6 lokomotyw (EP09-005,EP09-031, EP09-003, EP09-022, EP09-020, EP09-002);
? Zadanie nr 2 ? naprawa rewizyjna 7 lokomotyw (EP09-027,EP09-007, EP09-014, EP09-017, EP09-043, EP09-015, EP09-038);
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
? Zadanie nr 3 ? naprawa rewizyjna 7 lokomotyw (EP09-034,EP09-037, EP09-033, EP09-019, EP09-016, EP09-039, EP09-028).
Wszystkie prace zostaną wykonane przez Newag. Wartośćzamówienia to 14 291 345,60 PLN netto, z czego część 1 – 4 287 403,68 PLN,część 2 – 5 001 970,96 PLN oraz część 3 – 5 001 970,96 PLN.
O zamówienie walczyli także dwie inne firmy ? PESA i ZNTKOleśnica, oferty Newagu były jednak najkorzystniejsze. Więcej o złożonych ofertachpisaliśmy w InfoRail.
„