Tylko PESA chce naprawiać lubelski SA134
Oddział LubelskiPrzewozów Regionalnych otworzył oferty z kopertami w przetargu na wykonanienaprawy autobusu szynowego SA 134-028.
Zgłosiła się tylko jedna firma. To producent jednostki ?bydgoska PESA, która zaproponowała kwotę 514.773,45 zł. Zamawiający na sfinansowanieprac przeznaczył 610.080,00 zł.
Przypomnijmy, że w zakres naprawy wchodzi:
1. Wyosiowanie pojazdu:
a) przygotowanie pojazdu do wyosiowania
b) demontaż elementów na podwoziu i wózkach
c) demontaż połączenia międzyczłonowego
d) demontaż przekładni głównej Ecolife z pojazdu
e) wyosiowanie pojazdu
2. Przeprowadzenie pomiarów wózków na stanowisku pomiarowym.
3. Przeprowadzenie pomiarów ostoi na stanowisku pomiarowym.
4. Przeprowadzenie pomiarów czopa skrętu na stanowiskupomiarowym.
5. Wymiana ramy wózka napędowego typu JBg3964:
a) demontaż wyposażenia wózka
b) montaż elementów na nowej ramie
6. Naprawa przekładni nawrotnej D-SK 16WD-H firmy ZF.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
7. Wymiana wałów napędowych.
8. Wymiana uszkodzonych przewodów pneumatycznych.
9. Zaosiowanie pojazdu i uruchomienie:
a) przygotowanie pojazdu do zaosiowania
b) montaż przekładni głównej Ecolife na pojeździe
c) montaż elementów na wózkach i podwoziu
d) skręcenie połączenia międzyczłonowego
e) uruchomienie i testy pojazdu
10. Regulacja nacisków.
11. Przeprowadzenie jazdy próbnej z udziałem KomisarzaOdbiorczego.
Wymienione czynności powinny zostać wykonane zgodnie zdokumentacją konstrukcyjną autobusu szynowego dwuczłonowego typu 218Md seriiSA134, Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru, Dokumentacją Techniczno ?Ruchową.
Powyższe prace powinny zostać wykonane w ciągu 150 dni.
„