Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Trochę więcej szczegółów dotyczących modernizacji ED74

inforail
20.12.2017 09:19

Wracamy do tematuzmian w jednostkach ED74. Jak już pisaliśmy na łamach InfoRail.pl w składachzostaną zmienione wnętrza.

Uwzględniając sugestie naszych Czytelników próbowaliśmypodpytać członka Zarządu PKP Intercity Jarosława Oniszczuka o konkrety.Zapytaliśmy zatem o kwestię zmniejszenia liczby drzwi. Nie bierzemy pod uwagęlikwidacji części drzwi – powiedział nam przedstawiciel przewoźnika. Wnętrza zostanązabudowane tak, aby pasażerowie mieli większy komfort przejazd. Planujemy wymianęsiedzeń na nowe – dodał.

Nie jest natomiast planowane zwiększenie prędkości pociągów.Pozostanie ona zatem na poziomie 160 km/h.

Na wczorajszej konferencji prasowej, dotyczącej strategiitaborowej, Jarosław Oniszczuk poinformował, że jednostki te zostałyuwzględnione w planach przewoźnika. Pasażerowie mają skorzystać z 14zmodernizowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Chodzi właśnie o jednostkiED74. W komunikacie poinformowano, że także takie pojazdy wyposażone będą wWiFi, wygodne fotele, klimatyzację oraz udogodnienia dla rodzin czyrowerzystów. Ponadto przystosowane zostaną do potrzeb osób zniepełnosprawnościami – poruszających się na wózkach czy osób niewidzących lubniedowidzących. Zakładamy zatem, że wszystkie te nowości pojawią się również wpopularnych „Edytach”.