Trochę więcej szczegółów dotyczących modernizacji ED74
Wracamy do tematuzmian w jednostkach ED74. Jak już pisaliśmy na łamach InfoRail.pl w składachzostaną zmienione wnętrza.
Uwzględniając sugestie naszych Czytelników próbowaliśmypodpytać członka Zarządu PKP Intercity Jarosława Oniszczuka o konkrety.Zapytaliśmy zatem o kwestię zmniejszenia liczby drzwi. Nie bierzemy pod uwagęlikwidacji części drzwi – powiedział nam przedstawiciel przewoźnika. Wnętrza zostanązabudowane tak, aby pasażerowie mieli większy komfort przejazd. Planujemy wymianęsiedzeń na nowe – dodał.
Nie jest natomiast planowane zwiększenie prędkości pociągów.Pozostanie ona zatem na poziomie 160 km/h.
Na wczorajszej konferencji prasowej, dotyczącej strategiitaborowej, Jarosław Oniszczuk poinformował, że jednostki te zostałyuwzględnione w planach przewoźnika. Pasażerowie mają skorzystać z 14zmodernizowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Chodzi właśnie o jednostkiED74. W komunikacie poinformowano, że także takie pojazdy wyposażone będą wWiFi, wygodne fotele, klimatyzację oraz udogodnienia dla rodzin czyrowerzystów. Ponadto przystosowane zostaną do potrzeb osób zniepełnosprawnościami – poruszających się na wózkach czy osób niewidzących lubniedowidzących. Zakładamy zatem, że wszystkie te nowości pojawią się również wpopularnych „Edytach”.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„