Terespol: Projekt przebudowy dworca

inforail
22.10.2009 12:10

PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami Lublin ogłasza przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej dla potrzeb przebudowy dworca kolejowego Terespol. Zakres zamówienia obejmuje:
1.wykonanie prac przedprojektowych:
– inwentaryzacja i ocena techniczna budynku (kubatura – 13 361 m, powierzchnia użytkowa – 3 117 m) niezbędna z punktu widzenia realizacji przedmiotu zamówienia.
– mapa do celów projektowych (w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji)
– program funkcjonalno użytkowy (zatwierdzenie programu odbędzie się w trybie planowanych narad koordynacyjnych w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę)
2. wykonanie w zakresie prac projektowych:
– dokumentacji projektowej – projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich niezbędnych branż w zakresie dostosowanym do funkcji, jaką ma spełniać obiekt – obejmującej przebudowę budynku zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. ustawy Prawo Budowlane oraz obowiązującymi normami i aktualnymi warunkami technicznymi oraz innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
– Projekt powinien uwzględniać następujące elementy:
2.1. Roboty budowlane
2.1.1 zewnętrzne:
– termomodernizację dachu
– wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych oraz przemurowanie kominów,
– wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz aluminiowych przeszklonych fasad
– wykonanie nowych izolacji przeciwwilgociowych fundamentów (w miarę potrzeby)
– wykonanie elewacji budynku z termomodernizacją
2.1.2. wewnętrzne:
2.1.2.1 przebudowę pomieszczeń ogólnodostępnych polegającą na:
– naprawie i uzupełnieniu tynków wewnętrznych ścian i stropów wraz ze szpachlowaniem i malowaniem
– wykonaniu posadzek ceramicznych
– wykonaniu ceramicznych okładzin ściennych
– wykonaniu sufitu podwieszonego w holu kasowym
– wykonaniu schodów ruchomych na antresolę
– wykonaniu szybu windowego z zabudową windy osobowo-towarowej lub montażu platformy dla osób niepełnosprawnych
– dokumentacja powinna posiadać elementy wystroju wnętrz pomieszczeń ogólnodostępnych wraz z informacją wizualną w zakresie niezbędnym
– informacja wizualna elektroniczna
2.1.2.2. przebudowę sanitariatów dla podróżnych z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
2.1.2.3. przebudowa kas z dostosowaniem do obowiązujących standardów (w tym do obsługi osób niepełnosprawnych)
2.1.2.4. adaptację pomieszczeń na potrzeby:
– opiekuna z dzieckiem,
– punktu medycznego
– punktu informacyjnego
– cichej poczekalni
2.2. Roboty sanitarne.
2.2.1. wewnętrzne:
– przebudowę instalacji kanalizacyjnej polegającej na wymianie starych żeliwnych pionów i poziomów
– przebudowę instalacji centralnego ogrzewania w zakresie wymiany pionów, poziomów oraz grzejników
– przebudowę instalacji wodociągowej
– przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej wraz z elementami klimatyzacji.
– przebudowa pomieszczenia kotłowni wraz z technologią przystosowaną do opalania paliwem stałym.
2.2.2. zewnętrzne:
– wykonanie drenaży i odwodnień
– przebudowę sieci kanalizacyjnej sanitarnej (średnica 200 mm, kamionka, długość 40 mb) i burzowej (średnica 200 mm, kamionka, długość 150 mb)
2.3. Roboty elektryczne i teletechniczne.
– przebudowę instalacji wewnętrznych w pomieszczeniach ogólnodostępnych wraz z montażem nowych rozdzielni i opraw oświetleniowych
– wykonanie instalacji antywłamaniowej, TV przemysłowej, okablowania strukturalnego
– wykonanie instalacji ppoż., DSO, SAP
– wykonanie instalacji systemu informacji wizualnej (piktogramy, pragotrony, itp.)
– montaż monitoringu budynku (z włączeniem do systemu monitoringu z centrum w Lublinie ul. Okopowa 5 lub do systemu miasta Terespol)
– przebudowę instalacji odgromowej
– nowa instalacja telefoniczna
– instalacja głośnikowa zapowiadawcza
– sieć komputerowa i internetowa
2.4. Urządzenie terenu
– budowę parkingu dla samochodów i rowerów o pow. 600 m2 wraz z odwodnieniem
– wykonanie oświetlenia zewnętrznego
– wykonanie ogrodzenia parkingu
– wykonanie izolacji przeciwwilgociowej tarasu wraz z wymianą nawierzchni
– elementy małej architektury
2.5. Dostosowanie obiektu do obecnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego, bhp, sanitarno-epidemiologicznych, ochrony środowiska i p.poż.
Termin składania ofert 2009-11-05. Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE, oferty częściowe: NIE. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie najniższa cena.