Technologie utrzymania czystości na InnoTrans
Wygodnie i komfortowo podróżować czy to w pociągu, tramwajuczy w autobusie. Oczekiwać na ich przyjazd w dobrych warunkach. Spełnienie tychżyczeń klientów to jeden z priorytetów przewoźników i organizatorów transportupublicznego. A to wiąże się z utrzymaniem czystości. W konkurencji przedsiębiorstwtransportowych właśnie czystość odgrywa coraz ważniejszą rolę.
Na tegorocznych targach InnoTrans dla techniki czyszczeniazapewniono dużo miejsca w hali 7.2c. Od 20 do 23 września wiodący wystawcy będąinformowali w ?hali czystości? o najnowszych osiągnięciach w zakresie produktówi usług związanych właśnie z tymi zagadnieniami. W centrum uwagi znajdą sięproblemy związane z prawidłowym czyszczeniem wnętrz i powierzchni zewnętrznychpociągów. Zostaną zaprezentowane instalacje myjące, jak również środki doczyszczenia, konserwacji i dezynfekcji.
Obecność na targach zapewnia wymierne korzyści zarównokrajowym jak i zagranicznym oferentom. Targi gromadzą wszystkie grupy docelowew jednym miejscu będąc łącznikiem pomiędzy przedsiębiorstwami transportowymi,producentami pojazdów oraz przedsiębiorstwami serwisowymi i konserwującymi.
W tym roku na targach obecna będzie m.in. firma DR. SCHNELLChemie GmbH. Ten niemiecki producent z siedzibą w Monachium od ponad 50 latkoncentruje się na rozwoju systemów do profesjonalnego czyszczenia wnętrz ipowierzchni zewnętrznych wagonów, lokomotyw i pojazdów trakcyjnych. – Natargach panują doskonałe warunki do prezentowania naszych produktów iprowadzenia rozmów z klientami. Targi InnoTrans, zgodnie z naszymdoświadczeniem, godnie noszą miano forum Innowacji. Chcemy to wyraźnie w tymmiejscu powiedzieć -, mówi Franz Felbermeir, Zastępca Kierownika DziałuMarketingu, firmy DR. SCHNELL Chemie GmbH.
W hali 7.2c zgromadzą się oprócz przedstawicieli branżowychz Niemiec i USA również firmy z takich krajów jak Francja, Singapur, Szwecja iChiny. Wspólnym celem jest wzrost działalności eksportowej.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– Targi InnoTrans dają nam możliwość zaprezentowania się nacałym świecie. W jednym miejscu możemy nawiązać wiele kontaktów z potencjalnymiklientami. Dzięki temu mamy więcej czasu, pieniędzy i energii, aby oferowaćnasze produkty – mówi Casey Craft z firmy Whiting Systems, Inc., producentinstalacji do mycia autobusów i pociągów.
„