Szykuje się rekonfiguracja systemu ERTMS między Warszawą a Gdynią
PKP PLK opublikowałyogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante dotyczące rekonfiguracjisystemu ERTMS poziom 2 zabudowanego na linii kolejowej E65 Warszawa Wschodnia –Gdynia Chylonia na obszarze LCS Gdynia, LCS Gdańsk, LCS Tczew, LCS Malbork donowego profilu prędkości po zmianie geometrii toru wraz ze zmianą sposobuimplementacji i weryfikacji lokalizacji w terenie wskaźników.
Szacowana wartość zamówienia to 14 mln zł netto.
Ma ono obejmować wykonanie prac, uruchomienie, testysystemu, przeprowadzenie prób technicznych, udział w przekazaniu doeksploatacji, a w szczególności:
1. dostosowania profilu prędkości zaimplementowanych w RBCLCS Malbork, LCS Tczew, LCS Gdańsk, LCS Gdynia do nowego profilu drogowego pozmianie geometrii toru;
2. zmiany w sposobie implementacji danych w RBC Malbork,Tczew, Gdańsk, Gdynia
W zakresie:
— zmiany implementacji wskaźników w systemie ERTMS zgodnieze zmienionym rozporządzeniem w/s ogólnych warunków prowadzenia ruchukolejowego i sygnalizacji (za wyjątkiem wskaźnika W24),
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
— weryfikacji dot. poprawności miejsca wyświetleniawskaźników;
3. przeprowadzenie testów i uzyskanie niezbędnychcertyfikatów po wprowadzonych zmianach w systemie.
PKP PLK chcą, aby prace te wykonał Thales Polska.
„