Sześć ofert na piętrusy dla Izraela, bez polskich producentów
Sześć ofert wpłynęłofinalnie w przetargu Kolei Izraelskich na dostawę piętowych ezt-ów. Wśródoferentów nie ma firm z Polski.
Oferty złożyli: Alstom, Bombardier, Hitachi Rail Italy,Siemens, Škoda Transportation i Stadler Rail. Zamówienie obejmuje dostawę 60dwupokładowych pociągów, składających się łącznie z 330 członów.
Koleje Izraelskie wymagają dostawy pociągów o pojemności do1700 miejsc (w zależności od konfiguracji). Oczekują, że pierwsze pociągi zostanąprzekazane pod koniec 2019 roku i będą kursować na liniach byćzelektryfikowana, m.in. do Jerozolimy. Trasa ta ma zostać otwarta w kwietniu2018 roku. Wówczas pojawią się tam składy push-pull, które przewoźnik ma już wswojej flocie.
Zwycięzca przetargu będzie zobowiązany również do budowynowego obiektu, w którym utrzymywane będą nowe pociągi. Ma on zostać zlokalizowanyw Aszkelon.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„