Szczecin: Czwarte Centrum Obsługi Klienta już otwarte
W Szczecinie otwarto kolejne Centrum Obsługi Klienta. To miejsce, gdzie otrzymacie Państwo profesjonalną i kompleksową obsługę. W Centrum Obsługi Klienta prowadzona jest przedsprzedaż i sprzedaż biletów w komunikacji krajowej i międzynarodowej, tu Pasażer uzyska również informacje na temat rozkładu jazdy pociągów, skomunikowań, cen biletów i ofert promocyjnych – jednym słowem zdobyć wszelkie niezbędne informacje o tym, jak najkorzystniej i najtaniej podróżować. Centra Obsługi Klienta to nowoczesne, klimatyzowane, wydzielone pomieszczenie. Pracownicy są osobami wykwalifikowanymi, z doświadczeniem w obsłudze Podróżnych oraz znajomością języków obcych. Centra Obsługi Klienta działają już w czterech miastach: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Szczecinie. Obecnie prowadzone są prace nad otwarciem takiego punktu w Gdańsku.