Szczecin: Będzie przebudowa stacji Godków
Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK Oddział w Szczecinie ogłosiło przetarg na wykonanie robót budowlanych oraz opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na stacji Godków. W zakres zamówienia wchodzi:
1. Wykonanie na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej robót budowlanych obejmujących:1. Mechaniczne oczyszczenie tłucznia w torze nr 2 na szlaku Rzepin –Kowalów w km 228,900 –230,595
Nawierzchnia torowa:
a)Mechaniczne oczyszczenie podsypki wraz z uzupełnieniem, warstwą ochronną, odwodnieniem liniowym, profilowaniem skarp
b)Wykonanie regulacji naprężeń w torze bezstykowymc)Regulacja toru w planie i profilu wraz z przyległymi rozjazdamiPrzejazd kolejowy kat. „D”w km 229,344 –wykonanie modernizacji przejazdu wraz z podjazdami i odwodnieniem (zgodnie z projektem)
Energetyka
a) Wykonanie wymiany –konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej wraz z osprzętem sieciowym i torowymb)Odbudowę –sieci powrotnej, głowic fundamentowych stalowych konstrukcji wsporczych i odciągów, stożków głowic konstrukcji betonowychc)Czyszczenie i malowanie –konstrukcji wsporczych wraz z osprzętem
2.Kompleksową wymianę nawierzchni w torze nr 2 na stacji Kowalów w km 230,595 –231,850
Nawierzchnia torowa
a)Wymiana nawierzchni torowej wraz z podtorzem
b)Regulacja toru w planie i profilu wraz z przyległymi rozjazdami
c)Ścięcie i umocnienie ławy torowiska
d)Wykonanie odwodnienia (zgodnie z projektem)
e)Profilowanie skarpy wraz z humusowaniem i obsianiem nasionami traw
Przejazdy kolejowe
a)Przejazd kolejowy kat. „A”w km 231,454 –wykonanie modernizacji przejazdu wraz z podjazdami i odwodnieniem oraz wymianą opraw oświetleniowych
b)Przejazd kolejowy kat. „A”w km 231,668 –wykonanie modernizacji przejazdu wraz z podjazdami i odwodnieniem oraz wymianą opraw oświetleniowych
Energetyka
a)Wykonanie wymiany –konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej wraz z osprzętem sieciowym i torowym
b) Odbudowę –sieci powrotnej, głowic fundamentowych stalowych konstrukcji wsporczych i odciągów, stożków głowic konstrukcji betonowych
c)Czyszczenie i malowanie –konstrukcji wsporczych wraz z osprzętem
d)Przebudowa oświetlenia na peronie nr 1 na stacji Kowalów
Automatyka kolejowa
a)demontaż i montaż urządzeń przytorowych;
b)demontaż i montaż osprzętu pędniowego
c)zabezpieczenie antykorozyjne podstawy semafora kształtowego „C”
d)wymianę mechanicznych napędów zwrotnicowych rozjazdów nr 5, nr 14 i nr 12,
e)wymianę rygla wykolejnicowego przy wykolejnicy Wk1,f)wymianę rygla zwrotnicowego przy napędzie rozjazdu nr 12,3.Modernizację przepustów w km 229,608 oraz 239,998Przepust w km 229,608 – rozbiórka istniejącego przepustu i budowę nowego przepustuPrzepust w km 239,998 – rozbiórka istniejącego przepustu i budowę nowego przepustuII.
Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych obejmujących:
1.Modernizację wiaduktu kolejowego w km 244,667W odniesieniu do zamknięć torowych należy przedstawić propozycję wykonania modernizacji wiaduktu przy założeniu, iż ruch pociągów musi się odbywać po jednym torze czynnym (przedstawić zabezpieczenie toru czynnego dla prowadzenia ruchu w trakcie wykonywania robót w zamkniętym torze sąsiednim).Zakres modernizacji nawierzchni i konstrukcji wiaduktu:Tor nr 1
a)zdjęcie nawierzchni kolejowej (szyny, podkłady) i ponowne jej wbudowanie na długości modernizowanego wiaduktu z wymianą 80 szt. podkładów (drewno twarde) z uwzględnieniem wymiany pierścieni sprężystych, przekładek podszynowych i wkrętów w 100% na tym odcinku oraz wymianą złączek (śruby stopowe, łapki, podkładki żebrowe) w ilości 30% na tym odcinku,
b)wybranie podsypki celem odkrycia przęsła wiaduktu pod torem zamkniętym oczyszczenie jeji ponowna zabudowa z ewentualnym uzupełnieniem do wymaganej pryzmy po wykonanej modernizacji wiaduktu
c)regulacja toru w planie i profilu do istniejącej niwelety na długości obiektu oraz po 50 m toru z każdej strony obiektu
d)wykonania zgrzein po montażu nawierzchni kolejowej.
e)naprawa przęsła wiaduktu od góry i wykonanie izolacji poziomej:-usunięcie istniejącej warstwy ochronnej izolacji poziomej oraz izolacji,-ukształtowanie betonu wypełniającego pachwiny sklepienia w celu nadania odpowiednich spadków przez skucie oraz reprofilacja powierzchni,-wykonanie zbrojenia oraz betonowanie płyty zabezpieczającej sklepienie,-wykonanie izolacji poziomej,-wykonanie zbrojenia oraz betonowanie warstwy betonu zabezpieczającej izolację poziomą.
f) wykonanie gzymsów wraz z barierką oraz ścianek pachwinowych.
g) naprawa powierzchni sklepienia od dołu:-czyszczenie powierzchni sklepienia-wklejanie prętów w spoiny-iniekcja ciśnieniowa rys sklepienia-zabezpieczenie powierzchni przez impregnację hydrofobizującą
Tor nr 2
a)zdjęcie nawierzchni kolejowej (szyny, podkłady) i ponowne jej wbudowanie po modernizacji na długości modernizowanego wiaduktu,
b)wybranie podsypki celem odkrycia przęsła wiaduktu pod torem zamkniętym oczyszczenie jeji ponowna zabudowa z ewentualnym uzupełnieniem do wymaganej pryzmy po wykonanej modernizacji wiaduktu
c)regulacja toru w planie i profilu do istniejącej niwelety na długości obiektu oraz po 50 m toru z każdej strony obiektu
d)wykonania zgrzein po montażu nawierzchni kolejowej.
e)Naprawa przęsła wiaduktu od góry i wykonanie izolacji poziomej:-usunięcie istniejącej warstwy ochronnej izolacji poziomej oraz izolacji,-ukształtowanie betonu wypełniającego pachwiny sklepienia w celu nadania odpowiednich spadków przez skucie oraz reprofilacja powierzchni,-wykonanie zbrojenia oraz betonowanie płyty zabezpieczającej sklepienie,-wykonanie izolacji poziomej,-wykonanie zbrojenia oraz betonowanie warstwy betonu zabezpieczającej izolację poziomą.
f)Wykonanie gzymsów wraz z barierką oraz ścianek pachwinowych.
g)Naprawa powierzchni sklepienia od dołu:-czyszczenie powierzchni sklepienia-wklejanie prętów w spoiny-iniekcja ciśnieniowa rys sklepienia-zabezpieczenie powierzchni przez impregnację hydrofobizującąWykonanie i uzgodnienie projektu zmiany organizacji ruchu dla drogi przebiegającej pod wiaduktem dla wykonywania modernizacji wiaduktu..Roboty elektroenergetyczne:-uszynienie barierek na wiadukcie za pomocą ograniczników niskonapięciowych wielokrotnego działania,-odtworzenie sieci powrotnej,-regulacja sieci trakcyjnej po zakończeniu robót.UWAGA! Na wiadukcie na konstrukcjach wsporczych sieci trakcyjnej toru nr 1 zamocowana jest LPN. Wyłączenia LPN należy uzgadniać z PKP Energetyka S.A. Pomorski Rejon Dystrybucji na etapie opracowywania projektu oraz każdorazowo przed planowanym wyłączeniem. Oferty można składać do 8 lutego 2013 roku. Decyduje cena. Termin zakończenia inwestycje to 5 grudnia 2013 roku.