Stadler z umową na naprawy mazowieckich Flirtów
16 listopada 2017roku Koleje Mazowieckie podpisały z konsorcjum Stadler Service Polska i StadlerPolska umowę na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją 10elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt Polska serii ER75.
W powtórzonym przetargu złożona została tylko jedna oferta.Konsorcjum za wykonanie przedmiotowych prac dostanie 28 566 977.00 PLN netto.
Przypomnijmy, że w powtórzonym przetargu przewoźnik niewymagał montażu czujników dymu w toaletach wraz z systemem ostrzegania, a takżezainstalowania w kabinach maszynisty radia GSM-R przystosowanego do ETCS.
Poza stałym zakresem prac, wymaganych dla P4, do wykonaniajest natomiast wymiana:
240 tarcz hamulcowych przeznaczonych do 60 zestawów kołowychtocznych,
112 tarcz hamulcowych przeznaczonych do 28 zestawów kołowychnapędowych,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
50 kół monoblokowych tocznych o średnicy 750 mm przeznaczonychdo 25 zestawów kołowych oraz
dostawa i wymiana 56 kół monoblokowych napędowych o średnicy870 mm przeznaczonych do 28 zestawów kołowych.
Do wszystkich prac trzeba będzie zapewnić materiały.
„