Stadler Polska komentuje wskaźniki dostępności taboru PKP Intercity
W ubiegłym tygodniuna łamach InfoRail opublikowaliśmy dane, dotyczące dostępności taboru PKPIntercity. Wyniki te komentuje dla nas Marta Jarosińska ze Stadler Polska,który dostarczył przewoźnikowi 20 Flirtów3.
Przypomnijmy, że w ogólnej klasyfikacji składy te znalazłysię na drugim miejscu, tuż za Pendolino i są liderem w klasyfikacji pojazdówsystemu kolei konwencjonalnej (do 160 km/h). Oto komentarz:
Stadler buduje wszystkie swoje pojazdy z myślą o najwyższejjakości, jak największej niezawodności, a co za tym idzie dostępności, a takżenajniższym koszcie eksploatacji przez cały okres użytkowania. Pojazdy FLIRT3zakupione przez PKP Intercity spełniają wszystkie te kryteria, łącząc w sobieniezawodność sprawdzonej konstrukcji z nowoczesnością i najwyższą jakością,osiąganą dzięki ciągłemu procesowi ulepszania naszych pojazdów. Wskaźnikdostępności FLIRTów po pierwszych miesiącach użytkowania i przejechanych ponad1 800 000 km wynosi 94,24%. Ten świetny wynik daje nam drugą pozycję wśródwszystkich pojazdów PKP Intercity (po Pendolino), i pierwszą jeśli chodzi opojazdy systemu kolei konwencjonalnej (do 160 km/h). Naszą ambicją jest dążyćdo 100% dostępności taboru dostarczanego i serwisowanego przez Stadler Polska.Jesteśmy przekonani, że w następnych miesiącach FLIRTY PKP Intercity osiągnąjeszcze lepszy wynik. Tak jak ma to miejsce w przypadku współczynnika ichniezawodności za pierwszy kwartał, który wynosi 99,85% oraz współczynnika gotowości – 98%.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„