SPOT-y bez nowych foteli maszynistów. Postępowanie unieważnione
Polregio czyli d.Przewozy Regionalne unieważniły bez podania przyczyny postępowanie na dostawę12 sztuk foteli maszynisty.
Miały być one zamontowane w jednostkach EN57SPOT, któreaktualnie przechodzą retrofit w Zakładzie Napraw Taboru w Kruszewcu. Możeprzewoźnik doszedł do wniosku, że nowe fotele maszynistom nie są potrzebne?Łącznie miały być one montowane w sześciu składach.
I przypomnijmy dane techniczne fotela:
– Maksymalne obciążenie fotela: 130 kg 10 kg – Maksymalnawysokość fotela wraz ze stopką: 1400 50 mm
– Regulacja wysokości stopy obrotowej: 160 10 mm
– Regulacja przesuwu fotela (przód-tył): 170 10 mm
– Zakres obrotu fotela na stopie: 360 stopni
Ogólne wymagania:
– Wszystkie materiały użyte do produkcji fotela musząspełniać wymagania ochrony przeciwpożarowej wg PNEN 45545-2 obowiązującej wkolejnictwie.
– Konstrukcja fotela oparta na metalowym stelażu (wykonanymz profili zamkniętych oraz kształtowników spawanych w osłonie).
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– Stelaże i pozostałe elementy konstrukcji foteli malowaneproszkowo w kolorze RAL7043 (elementy nie mogą posiadać żadnych wad m.in.zadrapań odprysków, zacieków).
– Fotel wykonany na bazie laminatu poliestrowo-szklanegoobitego materiałem tapicerskim.
– Laminat stanowiący podstawę oparcia i siedziskaprzykręcany za pomocą śrub umieszczonych pod spodem i z tyłu fotela na stelażumetalowym.
– Fotel musi być wyposażony w odchylane podłokietnikizamontowane po jego obu stronach. – Układ regulacji pionowej z możliwościąregulacji wysokości.
– Fotel zamontowany na stopie obrotowej, której konstrukcjapozwala na regulację wysokości oraz obrót fotela o 360 stopni.
– Zagłówek, oparcie oraz siedzisko wykonane są z miękkiejpianki oraz obite tkaniną tapicerską i osadzone na wkładce z laminatu (grubośćpianek do uzgodnienia Zamawiającym).
„