Smart bilety w Przewozach Regionalnych
Dzięki nowej aplikacji mobilnej pasażerowie Przewozów Regionalnych jako jedyni w Polsce mogą kupować bilety kolejowe za pomocą smartfonów i tabletów. Aplikację mobilną dla największego krajowego przewoźnika kolejowego przygotowała firma CallPay. Przewozy Regionalne wspólnie z firmą CallPay wprowadziły mobilną aplikację, dzięki której każdy pasażer używający smartfona lub tabletu może zaoszczędzić czas, kupując bilety choćby na chwilę przed odjazdem pociągu! Nowa aplikacja jest bardzo intuicyjna w obsłudze. Największą zaletą aplikacji CallPay jest możliwość podpięcia karty płatniczej, dzięki czemu opłata za bilet pobierana jest bezpośrednio z konta użytkownika. W przeciwieństwie do pasażerów komunikacji miejskiej, którzy również korzystają z aplikacji sprzedażowych, klienci Przewozów Regionalnych nie muszą wcześniej doładowywać wirtualnego konta. System działa w technologii MasterCard®Mobile, która gwarantuje wysoką jakość usług i bezpieczeństwo dokonywanych transakcji.
w pamięci telefonu, zatem aby wyświetlić go do kontroli, urządzenie, na którym uruchomiona jest aplikacja, nie musi mieć dostępu do internet (funkcja działa w trybie offline). Udostępnienie biletu następuje 5 minut po dokonaniu zakupu.