Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Smart bilety w Przewozach Regionalnych

inforail
07.05.2014 09:35

Dzięki nowej aplikacji mobilnej pasażerowie Przewozów Regionalnych jako jedyni w Polsce mogą kupować bilety kolejowe za pomocą smartfonów i tabletów. Aplikację mobilną dla największego krajowego przewoźnika kolejowego przygotowała firma CallPay. Przewozy Regionalne wspólnie z firmą CallPay wprowadziły mobilną aplikację, dzięki której każdy pasażer używający smartfona lub tabletu może zaoszczędzić czas, kupując bilety choćby na chwilę przed odjazdem pociągu! Nowa aplikacja jest bardzo intuicyjna w obsłudze. Największą zaletą aplikacji CallPay jest możliwość podpięcia karty płatniczej, dzięki czemu opłata za bilet pobierana jest bezpośrednio z konta użytkownika. W przeciwieństwie do pasażerów komunikacji miejskiej, którzy również korzystają z aplikacji sprzedażowych, klienci Przewozów Regionalnych nie muszą wcześniej doładowywać wirtualnego konta. System działa w technologii MasterCard®Mobile, która gwarantuje wysoką jakość usług i bezpieczeństwo dokonywanych transakcji.

Kupowanie biletów przez aplikację CallPay z pewnością przypadnie do gustu pasażerom korzystającym z serwisu biletyregionalne.pl. Bilet zakupiony w aplikacji zapisuje się
w pamięci telefonu, zatem aby wyświetlić go do kontroli, urządzenie, na którym uruchomiona jest aplikacja, nie musi mieć dostępu do internet (funkcja działa w trybie offline). Udostępnienie biletu następuje 5 minut po dokonaniu zakupu.
Usługa jest dostosowana do najnowszych standardów aplikacji mobilnych. Można ją pobrać bezpłatnie z App Store (system iOS) i Google play (system Android). Po zainstalowaniu jej należy zweryfikować dane konta użytkownika. W przyszłości aplikacja będzie dostępna także w wersji na urządzenia wyposażone w system Windows Phone.
Dzięki nowej aplikacji mobilnej pasażerowie Przewozów Regionalnych jako jedyni w Polsce mogą kupować bilety kolejowe za pomocą smartfonów i tabletów