SkyCash i PKP Intercity testują mobilne bilety
inforail
04.11.2014 12:32
SkyCash i PKP Intercity testują mobilne bilety
Już wkrótce dzięki aplikacji mobilnej SkyCash pasażerowie PKP Intercity zyskają możliwość korzystania z nowego sposobu zakupu biletów. Rozwiązanie, które jest w fazie testów, pozwala zaoszczędzić czas, oferując jednocześnie cały szereg dodatkowych usług, jak płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkowanie w kilkudziesięciu miastach, wypłacanie gotówki z bankomatów, przelewy na numer telefonu czy zakup biletów do kina. Za pomocą aplikacji będzie można kupować bilety na wszystkie połączenia krajowe PKP Intercity, obsługiwane przez pociągi EIC oraz TLK. Start usługi zaplanowano na przełom listopada i grudnia 2014 roku. –„Rozwijamy nowoczesne kanały sprzedaży, które oszczędzają czas naszych Klientów
i ułatwiają im planowanie podróży –podkreśla Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.
i ułatwiają im planowanie podróży –podkreśla Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.
Użytkownicy aplikacji SkyCash wyszukują połączenie oraz określają parametry, np. liczbę biletów, rodzaj zniżki, klasę czy rodzaj wagonu. Po dokonaniu płatności kartą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash ich bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia, w zakładce „Kontrola”. Tym samym, podczas podróży nie muszą mieć połączenia z Internetem. Wszystkie bilety są dodatkowo wysyłane na ich adres e-mail. Osoby korzystające ze SkyCash będą mogli wybrać opcję zakupu biletów wraz z fakturą VAT. Aplikacja obejmuje również szybką i wygodną opcję ich zwrotu, bez konieczności udawania się do dworcowej kasy. –„Rozwiązanie pozwoli pasażerom PKP Intercity kupować bilety przez komórkę 24 godziny na dobę –powiedział Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash. –W wielu miastach, w których pociągi PKP Intercity są codziennie obecne, system oferuje również płatności za parkowanie i bilety komunikacji miejskiej. Wystarczy raz zapłacić komórką za podróż, aby na zawsze zapomnieć o papierowych biletach. Sprawia to wygoda naszego rozwiązania”–podsumowuje Tomasz Krajewski. Bezpłatną aplikację można pobrać wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com, wysyłając pustego SMS-a na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub korzystając z dedykowanego sklepu z aplikacjami. Obecni użytkownicy będą mogli korzystać z nowej usługi bezpośrednio po uruchomieniu SkyCash, bez konieczności przeprowadzania dodatkowej aktualizacji.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024