SKM Warszawa ponawia przetarg na naprawy Impulsów
SKM Warszawa ponowiłaprzetarg na wykonanie obsług 4-go poziomu utrzymania na dziewięciuelektrycznych zespołach trakcyjnych typu 35WE oraz wykonanie prac,wykraczających poza stały zakres obsługi P4 określony w DSU.
Zamówienie dotyczy jednostkach o numerach fabrycznych 001,002, 003, 004, 005, 006, 008, 009, 010.
Prace mają być wykonane według zatwierdzonej w dniu20.04.2015 r. Dokumentacji Systemu Utrzymania dla EZT typu 35 WE.
Trzeba będzie wykonać wszelkie legalizacja urządzeńpoddozorowych, związanych z bezpieczeństwem oraz zachowanie lub odnowienie ichoznakowania wraz z ich demontażem i montażem po wykonanych legalizacjach. Dodatkowo,w ramach obsługi P4 każdego z dziewięciu elektrycznych zespołów trakcyjnychnależy wykonać bezwzględnie:
– badanie główne przekładni osiowych przewidziane po 6-tymroku eksploatacji, zgodnie z DTR producenta przekładni tj. firmą GmeinderGetriebe und Maschinenfabrik GmbH. Badanie główne (remont przekładni) zgodnie zDTR producenta powinno być przeprowadzane jedynie w warsztacie autoryzowanymprzez zakład producenta przekładni;
– konserwację silników trakcyjnych odpowiadającą konserwacjiwykonywanej co 6 lat lub co 1 000 000,00 km (jeden milion kilometrów), zależnieod tego który z interwałów zostanie osiągnięty wcześniej, zgodnie z DTRproducenta silników trakcyjnych tj. firmę Tractionssysteme Austria GmbH;
– wymianę klinowych elementów sprężystych sprzęgiełwieloklinowych typu KPK 390.2 – 1/6 firmy KWD Kupplungswerk Dresden GmbH zgodniez DTR producenta;
– przegląd remontowy 1 (OH1) sprzęgów czołowych, sprzęgówmiędzywagonowych oraz sprzęgów pośrednich (adapterów sprzęgu czołowego)odpowiadający zgodnie z DTR producenta przeglądowi wykonywanemu po ośmiu latacheksploatacji;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– naprawę drzwi odskokowo-przesuwnych typu wraz z wymianązużytych elementów drzwi zgodnie z DTR producenta. Kwalifikacja zużytychelementów wszystkich drzwi odskokowo-przesuwnych zostanie przeprowadzona przezprzedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego po przekazaniukażdego z dziewięciu Pojazdów na obsługę P4.
Dodatkowo ma zostać wykonane malowanie pojazdów tj. naprawaewentualnych uszkodzeń na poszyciu pudła związane z przygotowaniem powierzchnipudła do malowania, malowanie powierzchni zewnętrznej obejmujące także dach,odtworzenie zewnętrznego oznakowania dostarczonego EZT, zabezpieczeniepomalowanej powierzchni środkiem antygraffiti.
Zamówienie obejmuje także wykonanie prac, wykraczającychpoza stały zakres obsługi technicznej 4-go poziomu utrzymania, tj. prackoniecznych do wykonania dla uzyskania stanu technicznego.
Oferty można składać do 9 sierpnia 2019 roku. Decyduje cena.Prace powinny zostać zrealizowane do 30 kwietnia 2021 roku.
„