SKM Warszawa chce wydzierżawić dwa ezty
Zgodnie zprzypuszczeniami warszawska SKM chce wydzierżawić ezt-y. Przetarg został właśnieogłoszony.
Przewoźnikowi chce wzmocnić obsługę linii w stołecznejaglomeracji.
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch trzyczłonowychelektrycznych zespołów trakcyjnych przystosowanych do pracy w trakcjiwielokrotnej.
Pojazdy zostaną wydzierżawione od 1.2.2020 r. do 31.12.2021r. z możliwością przedłużenia do 31.12.2022 r. w ramach prawa opcji. Przedłużeniedzierżawy nastąpi z sześciomiesięcznym wyprzedzeniem, w przypadku pojawieniasię zagrożeń w realizacji planowanych terminów dostaw nowych pojazdów.
Konstrukcja, parametry techniczne i eksploatacyjne pojazdówmuszą spełniać wymagania odpowiednich norm.
Pojazdy muszą:
— spełniać warunki techniczne i wymagania zapewniającebezpieczeństwo ruchu, bezpieczny przewóz osób i rzeczy,
— odpowiadać warunkom technicznym eksploatacji,
— posiadać świadectwo/zezwolenie dopuszczenia doeksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Prezesa Urzędu TransportuKolejowego. W przypadku posiadania świadectwa terminowego wydzierżawiający jestzobowiązany do uzyskania świadectwa bezterminowego przed zakończeniem okresudzierżawy,
— spełniać standardy środowiskowe,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
— przejść wszystkie, wymagane przepisami badania oraz próby,
— posiadać deklarację potwierdzającą zgodność pojazdu ztypem, na który wydano świadectwo/zezwolenie dopuszczenia do eksploatacji typupojazdu kolejowego,
— posiadać dokumenty pozwalające wystawić przez dzierżawcęświadectwo sprawności technicznej pojazdu kolejowego,
— być przystosowane do obsługi trakcyjnej.
Decyduje cena.
Oferty można składać do 8 stycznia 2020 roku.
Przypomnijmy, że po zerwaniu kontraktu z PESĄ przewoźnikmusi na nowo rozpisać przetarg na dostawę nowego taboru. Ma to nastąpić nadniach.
„