Skanska z umową na dalszą modernizacje ósemki
PKP Polskie Linie Kolejowe rozstrzygnęły przetarg namodernizację kolejnego odcinka linii nr 8. Zamówienie obejmuje opracowaniedokumentacji i wykonanie robót budowlanych na odcinku Skarżysko Kamienna?Suchedniówlinii kolejowej nr 8 realizowany w ramach zadania pn.: ?Modernizacja linii nr 8Radom?Kielce?. Wybrana firma ? Skanska ? za wykonanie prac dostanie 18 808049,99 PLN. W przetargu startowało 6 oferentów.
Całość przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie nw. robót budowlanych w systemie ?projektuj ibuduj? z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchupociągów pasażerskich z prędkością V=100 km/h i towarowych z prędkością V=80km/h, na podstawie:
a) wykonanej niezbędnej dokumentacji projektowej,uzgodnionej z Zakładem Linii Kolejowych w Skarżysku?Kamiennej i Kielcach orazprzyjętej przez zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzonaw taki sposób, aby uwzględniała wszystkie niezbędne roboty dla realizacjiprzedmiotowego zadania;
b) operatu geodezyjnego z regulacją osi torów;
c) zweryfikowania obowiązującego projektu niwelety zewzględu na punkty charakterystyczne takie jak: obiekty inżynieryjne, perony,rozjazdy, przejazdy, grubość podsypki do wymiany;
d) uzyskanych decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgód,uzgodnień, opinii wynikających z obowiązujących przepisów ? jeśli zajdzie takakonieczność.
2) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej orazdokumentacji powykonawczej.
3) Przeliczenie parametrów kinematycznych toru w celuuzyskania jak największej prędkości.
4) Opracowanie dokumentacji wymiany rozjazdów.
5) Opracowanie dokumentacji przebudowy nawierzchni drogowejna przejazdach i przejściach dla pieszych.
6) Opracowanie dokumentacji przebudowy sieci trakcyjnej wtorze nr 1 w km 144,430?152,129 linii nr 8 Warszawa?Kraków.
7) Opracowanie dokumentacji podwyższenia ścianek żwirowych wtorze nr 1 obiektów inżynieryjnych.
8) Opracowanie dokumentacji zabudowy napędów elektrycznych.
9) Opracowanie dokumentacji zabudowy EOR i oświetleniazewnętrznego rozjazdów stacji Suchedniów wraz z podłączeniem zasilania iuzyskaniem warunków przyłączenia.
10) Certyfikacja podsystemów.
11) Dokonanie skutecznego zgłoszenia przebudowy dróg, torów,rozjazdów i urządzeń kolejowych poprzez demontaż wyposażenia technicznegoodcinka drogi kolejowej a następnie montaż nowych elementów tego wyposażeniatechnicznego na linii nr 8 Warszawa ? Kraków na odcinku od km 138,900 do km151,5,000 położonym w granicach województwa świętokrzyskiego w zakresie robótobejmującym:
a) przebudowę torów, rozjazdów wraz z przejściami międzyrozjazdowymi stacji Skarżysko Kamienna w zakresie wymiany szyn w torachgłównych zasadniczych na szyny 60E1 z zastosowaniem materiałów nowych;
b) wymianę podkładów na podkłady strunobetonowe zprzytwierdzeniem SB z zastosowaniem materiałów nowych;
c) wymianę rozjazdów stacji Skarżysko Kamienna wraz zprzejściami między rozjazdowymi typu Rz S60-1:9-300, Rz S60-1:9-190 napodrozjazdnicach strunobetonowych z przytwierdzeniem sprężystym, zamknięcianastawcze niewrażliwe na pełzanie wraz ze wzmocnieniem podtorza i wykonaniemodwodnienia;
d) mechaniczne oczyszczenie podsypki z uzupełnieniem nowymtłuczniem, reprofilacją ław torowiska i podbiciem podkładów;
e) stabilizacyjne podbicie toru;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
f) stabilizacyjne podbicie rozjazdów i przejść międzyrozjazdowych;
g) wykonanie styków izolowanych klejono-sprężonych;
h) odtworzenie rowów bocznych i udrożnienie przepustów;
i) na przejazdach kat. ?A? w km139,354 i 142,148 w obutorach wymiana płyt na wielkogabarytowe, dostosowane do wymienianej nawierzchnitorowej, uzupełnienie nawierzchni z asfaltobetonu na międzytorzu i dojazdach;
j) przebudowa sieci trakcyjnej polegająca na wymianie drutujezdnego, liny nośnej, elementów osprzętu oraz pojedynczej wymianie słupów. Pozakończeniu robót torowych remontowana sieć trakcyjna zostanie wyregulowanatak, by dostosować ją do prawidłowej eksploatacji;
k) przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowympolegająca na wymianie elektrycznych napędów zwrotnicowych przy wymienianychrozjazdach na napędy nowej generacji oraz dostosowanie istniejących obwodówsterowania do wymienionych napędów;
l) zabezpieczenie antykoryzyjne konstrukcji i przyczółkówmostów w km 144,650 tor nr 1 i 2 linii nr 8 Warszawa?Kraków;
m) umocnienie koryta rzeki Kamienna pod mostem w km 144,650linii nr 8 Warszawa?Kraków;
n) naprawa powierzchni betonowych, spoinowanie elementówramowych, naprawa gzymsów, wykonanie balustrad, umocnienie wlotu, wylotu orazstożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 147,464;
o) naprawa głowic przepustu, wykonanie balustrad, umocnieniewlotu, wylotu oraz stożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km147,844;
p) doszczelnienie izolacji, spoinowanie elementów ramowych,naprawa powierzchni betonowych, umocnienie wlotu, wylotu oraz stożków i skarpnasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 148,265;
q) naprawa powierzchni betonowych, spoinowanie elementówrurowych, naprawa gzymsów, wykonanie balustrad, umocnienie wlotu, wylotu orazstożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 148,748;
r) doszczelnienie izolacji, spoinowanie elementów ramowych,naprawa powierzchni betonowych, umocnienie wlotu, wylotu oraz stożków i skarpnasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 149,317;
s) przebudowa głowic przepustu, wykonanie balustrad,umocnienie wlotu, wylotu oraz stożków i skarp nasypu, prace konserwacyjneprzepustu w km 149,785;
t) naprawa powierzchni betonowych, spoinowanie elementówramowych, przebudowa gzymsów, wykonanie balustrad, umocnienie wlotu, wylotuoraz stożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 150,469;
u) naprawa powierzchni betonowych, spoinowanie elementówrurowych, na-prawa gzymsów, wykonanie balustrad, umocnienie wlotu, wylotu orazstożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 151,044.
2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3. Uzyskanie oceny zgodności każdego podsystemu objętegozakresem zamówienia oraz zaklauzulowanej w KODGiK geodezyjnej inwentaryzacjipowykonawczej.