Skanska z umową na dalszą modernizacje ósemki

inforail
22.06.2015 06:53

PKP Polskie Linie Kolejowe rozstrzygnęły przetarg namodernizację kolejnego odcinka linii nr 8. Zamówienie obejmuje opracowaniedokumentacji i wykonanie robót budowlanych na odcinku Skarżysko Kamienna?Suchedniówlinii kolejowej nr 8 realizowany w ramach zadania pn.: ?Modernizacja linii nr 8Radom?Kielce?. Wybrana firma ? Skanska ? za wykonanie prac dostanie 18 808049,99 PLN. W przetargu startowało 6 oferentów.

Całość przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) wykonanie nw. robót budowlanych w systemie ?projektuj ibuduj? z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchupociągów pasażerskich z prędkością V=100 km/h i towarowych z prędkością V=80km/h, na podstawie:

a) wykonanej niezbędnej dokumentacji projektowej,uzgodnionej z Zakładem Linii Kolejowych w Skarżysku?Kamiennej i Kielcach orazprzyjętej przez zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzonaw taki sposób, aby uwzględniała wszystkie niezbędne roboty dla realizacjiprzedmiotowego zadania;

b) operatu geodezyjnego z regulacją osi torów;

c) zweryfikowania obowiązującego projektu niwelety zewzględu na punkty charakterystyczne takie jak: obiekty inżynieryjne, perony,rozjazdy, przejazdy, grubość podsypki do wymiany;

d) uzyskanych decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgód,uzgodnień, opinii wynikających z obowiązujących przepisów ? jeśli zajdzie takakonieczność.

2) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej orazdokumentacji powykonawczej.

3) Przeliczenie parametrów kinematycznych toru w celuuzyskania jak największej prędkości.

4) Opracowanie dokumentacji wymiany rozjazdów.

5) Opracowanie dokumentacji przebudowy nawierzchni drogowejna przejazdach i przejściach dla pieszych.

6) Opracowanie dokumentacji przebudowy sieci trakcyjnej wtorze nr 1 w km 144,430?152,129 linii nr 8 Warszawa?Kraków.

7) Opracowanie dokumentacji podwyższenia ścianek żwirowych wtorze nr 1 obiektów inżynieryjnych.

8) Opracowanie dokumentacji zabudowy napędów elektrycznych.

9) Opracowanie dokumentacji zabudowy EOR i oświetleniazewnętrznego rozjazdów stacji Suchedniów wraz z podłączeniem zasilania iuzyskaniem warunków przyłączenia.

10) Certyfikacja podsystemów.

11) Dokonanie skutecznego zgłoszenia przebudowy dróg, torów,rozjazdów i urządzeń kolejowych poprzez demontaż wyposażenia technicznegoodcinka drogi kolejowej a następnie montaż nowych elementów tego wyposażeniatechnicznego na linii nr 8 Warszawa ? Kraków na odcinku od km 138,900 do km151,5,000 położonym w granicach województwa świętokrzyskiego w zakresie robótobejmującym:

a) przebudowę torów, rozjazdów wraz z przejściami międzyrozjazdowymi stacji Skarżysko Kamienna w zakresie wymiany szyn w torachgłównych zasadniczych na szyny 60E1 z zastosowaniem materiałów nowych;

b) wymianę podkładów na podkłady strunobetonowe zprzytwierdzeniem SB z zastosowaniem materiałów nowych;

c) wymianę rozjazdów stacji Skarżysko Kamienna wraz zprzejściami między rozjazdowymi typu Rz S60-1:9-300, Rz S60-1:9-190 napodrozjazdnicach strunobetonowych z przytwierdzeniem sprężystym, zamknięcianastawcze niewrażliwe na pełzanie wraz ze wzmocnieniem podtorza i wykonaniemodwodnienia;

d) mechaniczne oczyszczenie podsypki z uzupełnieniem nowymtłuczniem, reprofilacją ław torowiska i podbiciem podkładów;

e) stabilizacyjne podbicie toru;

f) stabilizacyjne podbicie rozjazdów i przejść międzyrozjazdowych;

g) wykonanie styków izolowanych klejono-sprężonych;

h) odtworzenie rowów bocznych i udrożnienie przepustów;

i) na przejazdach kat. ?A? w km139,354 i 142,148 w obutorach wymiana płyt na wielkogabarytowe, dostosowane do wymienianej nawierzchnitorowej, uzupełnienie nawierzchni z asfaltobetonu na międzytorzu i dojazdach;

j) przebudowa sieci trakcyjnej polegająca na wymianie drutujezdnego, liny nośnej, elementów osprzętu oraz pojedynczej wymianie słupów. Pozakończeniu robót torowych remontowana sieć trakcyjna zostanie wyregulowanatak, by dostosować ją do prawidłowej eksploatacji;

k) przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowympolegająca na wymianie elektrycznych napędów zwrotnicowych przy wymienianychrozjazdach na napędy nowej generacji oraz dostosowanie istniejących obwodówsterowania do wymienionych napędów;

l) zabezpieczenie antykoryzyjne konstrukcji i przyczółkówmostów w km 144,650 tor nr 1 i 2 linii nr 8 Warszawa?Kraków;

m) umocnienie koryta rzeki Kamienna pod mostem w km 144,650linii nr 8 Warszawa?Kraków;

n) naprawa powierzchni betonowych, spoinowanie elementówramowych, naprawa gzymsów, wykonanie balustrad, umocnienie wlotu, wylotu orazstożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 147,464;

o) naprawa głowic przepustu, wykonanie balustrad, umocnieniewlotu, wylotu oraz stożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km147,844;

p) doszczelnienie izolacji, spoinowanie elementów ramowych,naprawa powierzchni betonowych, umocnienie wlotu, wylotu oraz stożków i skarpnasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 148,265;

q) naprawa powierzchni betonowych, spoinowanie elementówrurowych, naprawa gzymsów, wykonanie balustrad, umocnienie wlotu, wylotu orazstożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 148,748;

r) doszczelnienie izolacji, spoinowanie elementów ramowych,naprawa powierzchni betonowych, umocnienie wlotu, wylotu oraz stożków i skarpnasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 149,317;

s) przebudowa głowic przepustu, wykonanie balustrad,umocnienie wlotu, wylotu oraz stożków i skarp nasypu, prace konserwacyjneprzepustu w km 149,785;

t) naprawa powierzchni betonowych, spoinowanie elementówramowych, przebudowa gzymsów, wykonanie balustrad, umocnienie wlotu, wylotuoraz stożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 150,469;

u) naprawa powierzchni betonowych, spoinowanie elementówrurowych, na-prawa gzymsów, wykonanie balustrad, umocnienie wlotu, wylotu orazstożków i skarp nasypu, prace konserwacyjne przepustu w km 151,044.

2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej.

3. Uzyskanie oceny zgodności każdego podsystemu objętegozakresem zamówienia oraz zaklauzulowanej w KODGiK geodezyjnej inwentaryzacjipowykonawczej.