Siedmiu producentów zainteresowanych manewrówkami dla PKP Intercity
Siedmiu producentówzostało dopuszczonych przez PKP Intercity do dialogu technicznego w sprawie zakupulekkich dwuosiowych lub trzyosiowych lokomotyw manewrowych.
To: Alstom, Corail TS, CZ LOKO, H.Cegielski – Fabryka PojazdówSzynowych, Newag, Stadler Polska i ZPS Stargard.
Przypomnijmy, że dialog techniczny poprzedza postępowanie nazakup takich maszyn. Jakie lokomotywy chce pozyskać przewoźnik? Przystosowanedo szerokości torów 1435 mm i skrajni UIC 505-1. Prędkość maksymalna to 60km/h, największy nacisk zestawu na tor 20 t. Maksymalne jednostkowe zużyciepaliwa określono na 200g/kWh. Emisja spalin ma być zgodna z normą Stage IIIB. Wkabinie powinna zostać zamontowana klimatyzacja. Lokomotywa powinna być ponadtowyposażona w sprzęg śrubowy, elektroniczny pomiar paliwa, sprężynowy hamulecpostojowy czy system diagnostyki pokładowej.
Dialog techniczny ma potrwać około miesiąca.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„