Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ruszyła całodobowa infolinia kolejowa

inforail
21.09.2017 09:11

Pod numerem 19 757ruszyła całodobowa infolinia kolejowa. Doradcy pomagają pasażerom wszystkichprzewoźników kolejowych w ich podróży na terenie naszego kraju.

Doradcy TK Telekom podpowiadają w wyborze najlepszegopołączenia, informują o aktualnych promocjach, jak również zawiadomią o ewentualnychopóźnieniach pociągów. TK Telekom, spółka z Grupy Netia, rozpoczyna świadczenieusługi Informacji Kolejowej, które będzie oparte o łatwy do zapamiętania numer19 757. Całodobowa infolinia, potocznie zwana biurem informacji kolejowej, jestdoskonałym źródłem informacji pasażerskiej.

W informacji prasowej czytamy, że doradcy pracujący wkolejowej Informacji telefonicznej 19 757 sprawnie i rzetelnie poinformująpodróżnych o wszelkich sprawach, związanych z podróżami koleją. Infoliniakolejowa 19 757 zapewnia kompleksowe informacje dotyczące przejazdu orazaktualną ofertę wszystkich przewoźników kolejowych. Dzięki połączeniu zdoradcą, Pasażer może zaplanować swoją podróż szybko i w trakcie jednegokontaktu. Kluczową cechą infolinii kolejowej 19 757 jest to, że działaniezależnie od przewoźnika (nie tylko PKP Intercity, ale również kolejeregionalne i samorządowe). Wystarczy kontakt o dowolnej porze, aby uzyskaćkompletną informację.

Infolinia wyróżnia się tym, że Klient może porozmawiać zdoradcą, posiadającym wiedzę o wszystkich możliwych połączeniach. Dzięki temu,nawet kontaktując się w skomplikowanej sprawie, Pasażer otrzyma bardzo szybkiei cenne informacje. Jest to szczególnie ważne, kiedy czas do rozpoczęciapodróży jest bardzo krótki bądź nastąpiło opóźnienie, w wyniku którego zmianieulega plan i czas podróży. Rozmowa pomiędzy dwiema osobami z pominięciemnadmiarowych automatów to także wzrost satysfakcji podróżującego. Jest to jedenze światowych trendów w telekomunikacji, który jest sukcesywnie wdrażanyrównież przez TK Telekom, spółkę z Grupy Netia.

Informacje świadczone są dla każdego pasażera, niezależnieod wybranego przewoźnika kolejowego. Opłata za każdą rozpoczętą minutępołączenia dla abonentów TK Telekom wynosi 1,29 zł brutto, koszt połączenia zinnych sieci jest zgodny z cennikiem operatora. Więcej informacji pod adresem: www.infoliniakolejowa19757.pl .