Rail Capital Partners chce pozyskać 12 lokomotyw
Rail CapitalPartners, czyli pool taborowy, będący wspólnym dziełem PESY i PFR, chcepozyskać 12 lokomotyw trakcyjnych.
Przedmiotem ogłoszonego właśnie przetargu jest równieżdostawa wyprawki oraz świadczenie usług utrzymania lokomotyw przez okres 72miesięcy, liczony dla każdej lokomotywy z osobna od dnia protokolarnego odbioru.Zamawiający zastrzega ponadto sobie prawo do udzielenia zamówień dodatkowych,nieobjętych przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości nieprzekraczającej50 % wartości przedmiotu zamówienia podstawowego.
Żeby wziąć udział w przetargu trzeba wykazać siędoświadczeniem, tj. posiadać zdolność techniczną lub zawodową oraz potencjałtechniczno-organizacyjny i personel umożliwiający realizację zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów spełniwykonawca, który
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie,wykonał dostawę (dostawy) nie mniej niż 5 fabrycznie nowych lokomotywdopuszczonych do eksploatacji na terenie RP.
2) dysponuje:
a) co najmniej 10 pracownikami wykonującymi spawanie ręcznelub częściowo zmechanizowane stali, który zdali egzamin kwalifikacyjny,
b) co najmniej 1 pracownikiem wykonującym badanianieniszczące posiadającym co najmniej 2 stopień uprawnień,
c) zapleczem technicznym do świadczenia usług utrzymania Lokomotywwraz z następującym wyposażeniem:
— suwnica co najmniej 25T,
— podnośniki kutruffa co najmniej 4X15T,
— zapadania,
— waga,
— zaplecze socjalne i magazynowe.
Oferty można składać do 21 stycznia 2019 roku.
Lokomotywy, które chce pozyskać zamawiający mają byćfabrycznie nowe i w dniu dostawy muszą posiadać wszystkie dopuszczenia do eksploatacjina terenie Polski, w tym zezwolenie zgodnie z TSI.
Przewidywany termin dostawy pierwszej lokomotywy to 18miesięcy, a ostatniej to 30 miesięcy od udzielenia zamówienia.
Ocenie podlegać będą: cena, w tym cena utrzymania napoziomie P4, moc silnika spalinowego modułu dojazdowego, co świadczy o tym, żezamawiający chce pozyskać elektrowozy, właśnie z modułem dojazdowym, długośćokresu gwarancji, gwarancja gotowości technicznej oraz montaż kabiny WC jakoosobny moduł przedziału maszynowego.
Wymagania co do samych lokomotyw są następujące:
Zasadnicze parametry techniczne |
Wymaganie |
Przeznaczenie |
Uniwersalna przystosowana do przewozów intermodalnych. |
Szerokość toru |
1435 mm |
Zasilanie |
3 kV DC |
Moc ciągła |
5 600 kW |
Skrajnia |
UIC 505 – 1, PN-EN 15273-2:2013 |
Całkowita maksymalna masa lokomotywy w pełni wyposażonej wpaliwo, olej, wodę, piasek |
≤ 80,0 t Zamawiający dopuszcza dostawę lokomotywy omasie max do 84 ton jeżeli Wykonawca przed dostawą uzyska zgodę zarządcy infrastruktury dopuszczenia na sieci PKP PLK S.A dla linii kategorii VII-P i VII-M. |
Nacisk koła na szynę max. |
<196 kN Zamawiający dopuszcza dostawę lokomotywy omasie max do 84 ton jeżeli Wykonawca przed dostawą uzyska zgodę zarządcy infrastruktury dopuszczenia na sieci PKP PLK S.A dla linii kategorii VII-P i VII-M. |
Siła pociągowa rozruchowa |
min 300 kN |
Ilość osi lokomotywy |
4, w układzie Bo'Bo' |
Maksymalna prędkość eksploatacyjna |
Maksymalna prędkość eksploatacyjna ≥ 160 km/h. Pojazd musi mieć możliwość prowadzenia pociągu z maksymalnym obciążeniem pojazdu 3200 ton na pochyleniu 6 ‰. |
Promień łuku toru min |
100 m |
Minimalny promień krzywizny toru w płaszczyźnie pionowej |
300 m |
Możliwe niezrównoważone przyspieszenie odśrodkowe w płaszczyźnie główki szyny |
≥ 1 m/s2 |
Napięcie obwodów pomocniczych |
3×400 V AC; 24 V DC |
Poziom hałasu zewnętrznego |
wg PN-EN ISO 3095:2013 i zgodny z TSI na dzień oddawania pojazdu do ruchu. |
„