Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Public Transport Service z umową na P4 śląskich Elfów; jednak!

inforail
03.01.2022 11:45
Koleje Śląskie podpisały z Public Transport Service umowę na wykonanie usługi naprawy 4 poziomu utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych 9 sztuk pojazdów 22WE (EN76) wraz z wykonaniem prac dodatkowych.  

Pierwotnie przewoźnik wybrał ofertę ZNTK Mińsk Mazowiecki, ale odwołanie konkurencyjnej firmy okazało się skuteczne.

OFERTY

W przetargu wpłynęły następujące propozycje:

1) Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” z ceną 32.038.738,65 PLN brutto, na którą składają się:

a) Cena brutto usługi naprawy poziomu P4 na elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WE (EN76) o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007 ,008, 009 w wysokości: 26.633.313,00 PLN,

b) Cena brutto wykonania prac dodatkowych na elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WE (EN76) o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007 ,008, 009, w wysokości: 5.405.425,65 PLN.

2) Public Transport Service z ceną 38.501.460,00 PLN brutto, na którą składają się:

a) Cena brutto usługi naprawy poziomu P4 na elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WE (EN76) o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007 ,008, 009 w wysokości: 33 088 230,00 PLN,

b) Cena brutto wykonania prac dodatkowych na elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WE (EN76) o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007 ,008, 009, w wysokości: 5 413 230,00 PLN.

Przewoźnik na ten cel chciał przeznaczyć 52.250.400,00 zł brutto. Kryteria oceny stanowiły: cena – 80% oraz gwarancja – 20%.

Skuteczne odwołanie

W sierpniu 2021 roku pisaliśmy na łamach InfoRail.pl o wygranej ZNTK Mińsk Mazowiecki w przetargu na wykonanie naprawy 4 poziomu utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych 9 sztuk pojazdów 22WE (EN76) wraz z wykonaniem prac dodatkowych.

Zamawiający, realizując rozstrzygnięcie Krajowej Izby Odwoławczej zawarte w wyroku z dnia 13 września 2021 roku unieważnił tę czynność i ponownie ocenił oferty. Werdykt był już inny i stanowił następstwo zaskarżenia pierwotnej decyzji przewoźnika do KIO. Wybrana została oferta Public Transport Service, która w powtórce uzyskała 100 pkt.   

Umowa została podpisana 10 grudnia 2021 roku.