Przewozy Regionalne w dolnośląskim co najmniej do 2017 roku
inforail
17.12.2013 12:08
Przewozy Regionalne w dolnośląskim co najmniej do 2017 roku
Województwo Dolnośląskie bezpośrednio udzieliło zamówienia w zakresie transportu kolejowego spółce Przewozy Regionalne. Przewoźnik będzie obsługiwał połączenia w latach 2015-2017, a konkretnie od 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2017 roku. Pociągi Przewozów Regionalnych pojadą na następujących trasach:
III. Zamówienie obejmuje realizację rozkładu jazdy na następujących liniach kolejowych: Odcinki (relacje pociągów)
|
Nr linii (wg numeracji PKP PLK)
|
Trakcja
|
|
1
|
Wrocław Gł. –Oleśnica –(Ostrów Wielkopolski) / (Krotoszyn)
|
271, 143, 766, 281, 355
|
elektryczna
|
2
|
Wrocław Gł. –Jelcz Laskowice –(Opole Gł.)
|
132, 277
|
elektryczna
|
3
|
Wrocław –Wołów –Ścinawa –Głogów – (Zielona Góra)
|
273
|
elektryczna
|
4
|
Wrocław –Kłodzko –Bystrzyca Kłodzka –Międzylesie –(Granica Państwa)
|
276
|
elektryczna
|
5
|
Wrocław –Wałbrzych –Jelenia Góra –Szklarska Poręba Górna – (Granica Państwa)
|
271,273, 761, 274, 311
|
elektryczna, spalinowa*
|
6
|
Wrocław –(Rawicz)
|
271
|
elektryczna
|
7
|
Oleśnica –(Namysłów –Kluczbork)
|
143
|
elektryczna
|
8
|
Wrocław –(Brzeg –Opole Gł.)
|
132
|
elektryczna
|
9
|
Legnica – (Żary)
|
275
|
spalinowa
|
10
|
Jelenia Góra –(Zielona Góra)
|
274, 778, 278, 282
|
spalinowa
|
11
|
Wrocław Gł. –Zgorzelec –(Granica Państwa)
|
273, 275, 282, 278, 274
|
spalinowa
|
W nawiasach znajdują się stacje leżące poza terenem woj. dolnośląskiego.
*) Na odcinku Wrocław – Szklarska Poręba Górna trakcja elektryczna, na odcinku Szklarska Poręba Górna – Granica Państwa trakcja spalinowa.
*) Na odcinku Wrocław – Szklarska Poręba Górna trakcja elektryczna, na odcinku Szklarska Poręba Górna – Granica Państwa trakcja spalinowa.
Przypomnijmy, że przewozy kolejowe na pozostałych trasach w województwie realizuje spółka Koleje Dolnośląskie. Pociągi regionalnego przewoźnika obsługują obecnie relacje: Jelenia Góra – Lwówek Śląski, Jelenia Góra – Lubań Śl. – Gierałtów/Zgorzelec –Węgliniec, Legnica – Kłodzko – Polanica Zdrój, Legnica –Żary, Wrocław – Jaworzyna Śl. – Świdnica, Trzebnica –Wrocław, Kudowa-Zdrój – Polanica Zdrój – Kłodzko –Wałbrzych, Wrocław – Legnica – Bolesławiec –Węgliniec, Wrocław –Trzebnica, Wrocław – Jelenia Góra – Szklarska Poręba, Węgliniec – Bolesławiec – Legnica –Wrocław i Węgliniec –Żary. Udzielenie zamówienia bezpośredniego oznacza, że w najbliższych latach na Dolnym Śląsku nie należy spodziewać się przetargu na realizowanie usługi kolejowych przewozów pasażerskich.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024