Przewozy Regionalne w Białymstoku będą myły pociągi. Ręcznie
Mamy XXI wiek a PrzewozyRegionalne inwestują w technologię … ręczną. W ten sposób będą myły pociągi wBiałymstoku. Nawet chcą wybudować specjalne stanowisko.
Właśnie ogłoszony został przetarg na wykonanie projektu ibudowę stanowiska do ręcznego mycia zewnętrznego pasażerskich pojazdówszynowych. Postępowanie jest dwuetapowe. : I etap – złożenie oferty wstępnej, IIetap – negocjacje ostatecznej ceny lub aukcja elektroniczna.
Na wybudowanie stanowiska będzie 9 miesięcy. Oferty możnaskładać do 20 sierpnia 2019 roku.
Stanowisko, o którym mowa powyżej, winno zostać zaprojektowanei wykonane w taki sposób, aby skutecznie zabezpieczać grunt przedprzedostawaniem się ścieków przemysłowych z ręcznego mycia zewnętrznegopojazdów, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska.
Przedstawione rozwiązanie projektowe winno uwzględniaćwykonanie łatwej do demontażu nawierzchni zabezpieczającej w technologiiszczelnej, nienasiąkliwej i łatwo zmywalnej, z tworzywa sztucznego odpornego nawarunki atmosferyczne (mróz, upał) oraz opracowanie koncepcji odprowadzeniaścieków przemysłowych w sposób zorganizowany do istniejącej kanalizacjisanitarnej, po uprzednim podczyszczeniu przez stosowne urządzenie.
Stanowisko do ręcznego mycia zewnętrznego winno zostaćzaprojektowane i wykonane wzdłuż toru nr 154 na długości 24 mb i szerokości ok.1,5 m po obu stronach toru, z uwzględnieniem zabezpieczenia przestrzeni międzyszynami (rozstaw szyn 1,435m). Ilość ścieków przemysłowych planowanych doodprowadzania do urządzeń kanalizacyjnych:
– ok. 1m³/h,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– ok. 2m³/doba,
– ok. 260m³/rok.
Przedmiot zamówienia winien być wykonany z materiałów nowych,nieużywanych, które powinny się cechować trwałością użytkową, estetyką iposiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania wbudownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań ikontroli jakości.
Wysokie wymagania. A może warto byłoby zainwestować jednak wmyjnię automatyczną?
„