Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Przewozy Regionalne o cięciu składów

inforail
27.10.2016 09:43

Przewozy Regionalne przesłałynam odpowiedź na pytanie dlaczego ciąć? Oto ona.

Powodem dokonywania przecięcia ramy wózka, osi zestawówkołowych i ostoi jest uniknięciewprowadzenia tych podzespołów do ponownej eksploatacji i sprzedaż przezkupującego, pomimo że zostały one zakwalifikowane jako złom i skreślone zestanu inwentarzowego ? twierdzi Michał Stilger z Przewozów Regionalnych. Idodaje, że w świetle obowiązujących regulacji wewnętrznych spółka nie mamożliwości przekazywania zbędnego taboru lub sprzedaży po stawkach niższych niższacowane wartości złomu lub poniżej wartości księgowej. Sprzedaży taborudokonujemy w ramach przeprowadzanych aukcji komputerowych, podczas którychstowarzyszenia hobbystów mają możliwość zakupu pojazdów do celów muzealnych lubpo wykonaniu odpowiednich napraw do ich dalszej eksploatacji.

Zapytaliśmy także, czy to prawda, że pozyskaniem jednostkiSN81 zainteresowane było jedno ze stowarzyszeń. Co na to Przewozy Regionalne? PojazdySN81-002 i SN81-003 zostały wykreślone z inwentarza (przeznaczenie na złom)decyzją zarządu spółki, zgodnie z wnioskiemjednego z naszych oddziałów. Po wybraniu oferenta w wynikuprzeprowadzonego postępowania przetargowego jest on w trakcie podpisywaniastosownej umowy ? informuje Michał Stilger.