Przewozy Regionalne naprawią EN57AL-3007 po wypadku
Lubelski OddziałPrzewozów Regionalnych ogłosił przetarg na wykonanie usługi naprawypowypadkowej elektrycznego zespołu trakcyjnego EN57AL-3007.
Prace jakie należywykonać podczas naprawy:
1. Uzupełnićbrakującą syrenę dźwiękową na dachu wagonu Rb po lewej stronie, patrząc naczoło Rb pojazdu.
2. Naprawić,wyprostować czoło skrzyni klimatyzatora kabinowego nad kabiną B pojazdu.
3. Dokonać naprawyobudowy czerpni klimatyzatora przedziałowego 1 szt., oraz wymiany 1 szt. nanową na dachu wagonu Rb.
4. Dokonać wymiany1 szt. czerpni klimatyzatora przedziałowego 1 szt. na dachu wagonu Rs.
5. Dokonać naprawyramy mocującej klimatyzator przedziałowy na dachu Rb.
6. Wymienić na nowyklimatyzator przedziałowy na dachu wagonu Ra. Zdemontowany klimatyzator oddaćzleceniodawcy.
7. Odtworzyćinstalację łączeniową klimatyzatora przedziałowego wagonu Ra.
8. Naprawićuszkodzoną czerpnię klimatyzatora przedziałowego na dachu wagonu Ra.
9. Naprawionaobudowa klimatyzatora kabinowego oraz nowy klimatyzator przedziałowy pomalowaćna kolor szary RAL7047.
10. Zamontować nadachu nowy, kompletny pantograf A , typu DSA150.07.
11. Dokonać naprawymalatury, przywracając do stanu pierwotnego;
– zarysowanego wgórnej części czoła kabiny Rb
– zarysowanegookapu dachowego na całej długości pojazdu po lewej stronie
– zarysowany pasnadokienny na całej długości pojazdu po lewej stronie
– drzwiodskokowo-odsuwnych szt.9 wagonu Rs i Ra
– ram okiennych,małych szt.6
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– ram okiennych,dużych szt.2
12. Naprawionamalatura musi być zgodna z dotychczas stosowanym schematem i kolorystyką wnastępujących kolorach: biały, szary, błękit oraz niebieski w dwóch odcieniach
11. Dokonać wymianyporysowanych pakietów okiennych:
– w oknie kabinymaszynisty szt.1
– w oknie małym,dolnym szt.1
– w okniebezpieczeństwa szt.1
– w oknie małym,górnym szt.3
12. Dokonać wymianyszyby tablicy kierunkowej na czole kabiny Rb
13. Dokonać naprawylub wymiany wyświetlacza tablicy kierunkowej na czole kabiny Rb
14. Po wykonanychnaprawach dokonać sprawdzenia szczelności pudła pojazdu przez deszczowanie.
Obecnie pojazdstacjonuje w Łukowie.
Po naprawie składmusi zostać odebrany przez komisarza Przewozów Regionalnych. Wykonawca naprawy będziemusiał udzielić 12 miesięcznej gwarancji.
Oferty w przetargumożna składać do 18 stycznia 2016 roku.
Jednostka EN57AL-3007została wyprodukowana przez wrocławski PaFaWag w 1965 roku dla przewoźnika Jugoslovenske železnice. W 2011 rokuzostała odkupiona przez Lubelski Urząd Marszałkowski i zmodernizowana przezZNTK Mińsk Mazowiecki. Po naprawie została przekazana do użytkowaniaLubelskiemu Oddziałowi Przewozów Regionalnych. Do wypadku, po którym koniecznajest naprawa jednostki doszło w 2013 roku.
„