Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Przewoźnicy wydłużają terminy przetargowe na naprawy taboru. Nawet do czerwca

inforail
19.03.2020 08:45

Kolejni przewoźnicywydłużają terminy na składanie ofert w „taborowych” przetargach. W marcu niepoznamy chociażby potencjalnych zainteresowanych wykonaniem modernizacjiwagonów PKP Intercity.

Przewoźnik zmienił terminy w dwóch postępowaniach. Wprzetargu na wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz zmodernizacją oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 125 wagonów osobowychnowy termin to 1 czerwca 2020 roku.

Wydłużony, ale nie aż tak, został również termin naskładanie ofert w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomieutrzymania wraz z modernizacją i przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 90wagonów osobowych typu 141A/111A. Tu nowa data to 27 kwietnia 2020 roku.

Zmiana również w sporym przetargu na wykonanie 39 napraw wpoziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57AL KoleiMazowieckich. Nowa data to 2 kwietnia 2020 roku.

I wreszcie województwo podkarpackie. Tu wydłużony zostałtermin na składanie ofert w przetargu na wykonanie naprawy okresowej poziomu P5wraz z pracami dodatkowymi wykraczającymi poza zakres naprawy P5 (ulepszeniem)dotyczy autobusów szynowych o numerach: SA109 – 007 oraz SA109 – 010.

Trudno jednoznacznie wyrokować czy zmiany te mają podłoże wsytuacji, w jakiej obecnie znaleźliśmy się czy też z „zapchaniem” rynku ibrakiem zainteresowania ze strony podmiotów, które potencjalnie mogłyby wykonaćte prace. Dość powiedzieć, że w przypadku wagonów FPS ma pełne ręce roboty, aPESA spore opóźnienia w realizacji już przyjętych zamówień.