Przetarg na rewizje wagonów PKP Intercity unieważniony

inforail
30.10.2015 09:22

PKP Intercity unieważniły przetarg na wykonanie naprawpoawaryjnych i napraw na 4 ? tym poziomie utrzymania P4 (napraw rewizyjnych) 14wagonów osobowych. W poszczególnych częściach nie zgłosili się żadni wykonawcy,albo też zaproponowane zostały zbyt wysokie ceny. A oto jak wyglądało toszczegółowo. Zamówienie zostało podzielone na 10 części.

W zakresie części 1 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A do wymaganego terminuskładania nie wpłynęła żądania oferta.

W zakresie części 2 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A o udzielenie zamówieniaubiegał się jeden wykonawca tj. NEWAG S.A. Złożona przez niego oferta jestważna i podlegała rozpatrzeniu jednakże oferta ta przewyższała kwotę jaką zamawiającyzamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferowałrealizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 420 600,00 zł podczas gdy zamawiającyna świadczenie usługi w tym zakresie przeznaczył kwotę 1 968 000,00 zł.

W zakresie części 3 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A do wymaganego terminuskładania ofert nie wpłynęła żądania oferta.

W zakresie części 4 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A do wymaganego terminuskładania ofert nie wpłynęła żądania oferta w zakresie przedmiotu zamówienia.

W zakresie części 5 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A do wymaganego terminu składaniaofert nie wpłynęła żądania oferta.

W zakresie części 6 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A do wymaganego terminuskładania ofert nie wpłynęła żądania oferta.

W zakresie części 7 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A o udzielenie zamówieniaubiegał się jeden wykonawca tj. NEWAG S.A. Złożona przez niego oferta jestważna i podlegała rozpatrzeniu jednakże oferta ta przewyższała kwotę jaką zamawiającyzamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferowałrealizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 420 600,00 zł podczas gdy zamawiającyna świadczenie usługi w tym zakresie przeznaczył kwotę 1 968 000,00 zł.

W zakresie części 8 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A o udzielenie zamówieniaubiegał się jeden wykonawca tj. NEWAG S.A. Złożona przez niego oferta jestważna i podlegała rozpatrzeniu jednakże oferta ta przewyższała kwotę jaką zamawiającyzamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferowałrealizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 420 600,00 zł podczas gdy zamawiającyna świadczenie usługi w tym zakresie przeznaczył kwotę 1 968 000,00 zł.

W zakresie części 9 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A do wymaganego terminuskładania ofert nie wpłynęła żądania oferta w zakresie przedmiotu zamówienia.

W zakresie części 10 przedmiotu zamówienia tj. wykonanianaprawy okresowej na 4 ? tym poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych w tym 7 wagonówosobowych typu 111A i 1 wagonu osobowego typu 112A do wymaganego terminuskładania ofert nie wpłynęła żądania oferta.

Przetargu nie udało się rozstrzygnąć, a tym samym wykonawcynapraw rewizyjnych wagonów nie udało się wyłonić podobnie jak w przypadku przetargu na naprawy awaryjne wagonów, o czym informowaliśmy na łamach InfoRail.