Przetarg na modernizacje ER75 unieważniony

inforail
01.08.2022 10:45
To była formalność.

Koleje Mazowieckie unieważniły przetarg na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P5 dziesięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt serii ER75 wraz z modernizacją oraz pracami dodatkowymi.

Bez ofert

Jak informowaliśmy na łamach InfoRail.pl w przetargu nie było ofert. Prawdopodobnie czeka nas powtórka.

Koleje Mazowieckie chciały na ten cel przeznaczyć 85.978.230,00 zł brutto.

Przypomnijmy, że przetarg na dostawę 10 nowoczesnych ezt dla Kolei Mazowieckich został rozstrzygnięty pod koniec czerwca 2006 roku. Zwycięzcą został Stadler Bussnang. W konsekwencji została powołana spółka Stadler Polska, której zaplecze zbudowano w Siedlcach. Zakład zatrudnił pracowników, przeszkolił i rozpoczął produkcję pierwszych pojazdów: 10 dla województwa mazowieckiego oraz czterech dla województwa śląskiego. Pojazdy po raz pierwszy wjechały na perony dworca Warszawa Wschodnia i otworzyły swoje drzwi przed pasażerami 31 maja 2008 roku.