Przetarg na modernizacje ER75 unieważniony
To była formalność.
Koleje Mazowieckie unieważniły przetarg na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P5 dziesięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt serii ER75 wraz z modernizacją oraz pracami dodatkowymi.
Bez ofert
Jak informowaliśmy na łamach InfoRail.pl w przetargu nie było ofert. Prawdopodobnie czeka nas powtórka.
Koleje Mazowieckie chciały na ten cel przeznaczyć 85.978.230,00 zł brutto.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przypomnijmy, że przetarg na dostawę 10 nowoczesnych ezt dla Kolei Mazowieckich został rozstrzygnięty pod koniec czerwca 2006 roku. Zwycięzcą został Stadler Bussnang. W konsekwencji została powołana spółka Stadler Polska, której zaplecze zbudowano w Siedlcach. Zakład zatrudnił pracowników, przeszkolił i rozpoczął produkcję pierwszych pojazdów: 10 dla województwa mazowieckiego oraz czterech dla województwa śląskiego. Pojazdy po raz pierwszy wjechały na perony dworca Warszawa Wschodnia i otworzyły swoje drzwi przed pasażerami 31 maja 2008 roku.