Problemy kolejowej infolinii

inforail
16.01.2013 15:21

Spółki PKP Intercity i Przewozy Regionalne nie umieją porozumieć się w sprawie wspólnej infolinii dla pasażerów. W efekcie podróżni są kompletnie dezinformowani. Jak relacjonuje Michał Stilger z Przewozy Regionalne, spółka musiała uruchomić swoją osobną infolinię, bo PKP Intercity podała, że od 10 lutego nie będzie informować o pociągach Przewozów Regionalnych – pisze „Dziennik Polski’. Stilger zarzeka się, że jego spółka wielokrotnie próbowała dogadać się z PKP IC, by nadal funkcjonowała jedna wspólna infolinia. „Niestety, w spółce PKP Iintercity nie było woli porozumienia się’ – mówi. Zupełnie inaczej sytuację przedstawia Beata Czemerada z PKP Intercity: „mimo naszych apeli o współpracę Przewozy Regionalne wolały uruchomić własną infolinię’. Czemerada relacjonuje, że jej spółka wielokrotnie spotykała się z Przewozami. „Spotkania te miały na celu prowadzenia wspólnej informacji. Nie przyniosły one jednak efektów, czego sygnałem było uruchomienie odrębnej infolinii podającej wyłącznie informacje o ofercie Przewozów Regionalnych’ – mówi. Do zgody pewnie więc nie dojdzie, a na całej kłótni jak zwykle ucierpią pasażerowie. Bowiem dotąd mało kto myślał, do której spółki dzwonić ws. swojego pociągu.