Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Poznań: Zamiast okienka wygodna sofa

inforail
14.01.2007 11:56

Nowe Centrum Obsługi Klienta powstanie na poznańskim Dworcu Głównym –informuje Głos Wielkopolski. W marcu z centrum skorzystają pierwsi pasażerowie. To będzie drugie takie centrum w Polsce. Pierwsze zorganizowano w Warszawie na Dworcu Centralnym. Poznańskie zostanie zlokalizowane przy Eurokiosku w dawnej przechowalni bagażu Dworca Głównego. W Centrum Obsługi Klienta pasażerowie podróżujący pociągami InterCity mogą kupić bilety (również w przedsprzedaży) w komunikacji krajowej i międzynarodowej oraz uzyskać informacje na temat rozkładu jazdy, połączeń, przesiadek, cen biletów i ofert promocyjnych. Dzięki temu można ustalić najkorzystniejsze i tym samym najtańsze połączenia. Każdy z pracowników punktu mówi przynajmniej w jednym języku obcym. Dlatego w centrum niezbędne informacje mogą uzyskać także cudzoziemcy i jak się okazuje, to oni z tych usług korzystają bardzo chętnie. W minionym tygodniu warszawskie centrum obchodziło pierwsze urodziny. Podsumowanie wypadło korzystnie. Dlatego PKP IC postanowiło drugi taki punkt zorganizować na poznańskim dworcu. Kolejne zaplanowano utworzyć we Wrocławiu i w Szczecinie. –Ta forma obsługi klienta cieszy się dużą popularnością. Na początek zaczynamy od głównych miast, w których zainteresowanie naszymi usługami jest największe. Ważna jest również kwestia wygospodarowania odpowiednich pomieszczeń. Poznań spełnia wszystkie te warunki –mówi Adrianna Chibowska, rzecznik prasowy PKP Intercity Sp. z o.o.