Poznań: Centrum Obsługi Klienta już otwarte

inforail
17.05.2007 21:03

Na terenie dworca głównego PKP w Poznaniu działa już nowe Centrum Obsługi Klienta. Centrum Obsługi Klienta to miejsce, w którym podróżujący z Intercity pasażerowie uzyskują profesjonalną i kompleksową obsługę. Prowadzona jest tu przedsprzedaż i sprzedaż biletów w komunikacji krajowej i międzynarodowej, pasażer może tu również uzyskać informację na temat rozkładu jazdy pociągów, skomunikowań, cen biletów i ofert promocyjnych. Jednym słowem zdobyć wszelkie niezbędne informacje o tym, jak najkorzystniej i najtaniej podróżować. Do dyspozycji klientów Intercity oddaje nowoczesne, klimatyzowane wnętrze, dostępne dla osób niepełnosprawnych. W COK-u czynnym codziennie od 9.00 do 20.30 sprzedaż biletów na pociągi Spółki prowadzona będzie przy czterech stanowiskach kasowych. Będą to dodatkowe punkty sprzedaży, obok już funkcjonujących na Dworcu Głównym 4 kas Intercity. Kasy krajowe czynne są w godz. od 6.00 do 21.00, a kasa międzynarodowa pracuje całą dobę. Pracownicy COK-u to osoby wykwalifikowane, z dużym doświadczeniem w obsłudze podróżnych, znajomością języka angielskiego i niemieckiego. Z usług Intercity korzysta wielu cudzoziemców, dla których władający minimum jednym językiem obcym pracownicy COK-u stanowią cenne źródło informacji o kraju i zasadach podróży koleją. Spółka Intercity zamierza uruchomić kolejne Centra Obsługi Klienta. Oprócz nowopowstałego w Poznaniu i istniejącego od roku na Dworcu Centralnym w Warszawie Centra Obsługi Klienta będą