Poszukiwany wykonawca rewizji lokomotywy TEM2-183
Pol-Miedź Trans ogłosiłaprzetarg na wykonanie naprawy rewizyjnej (okresowa poziom P4) lokomotywy seriiTEM2 nr boczny 183 wraz z silnikiem spalinowym typu PD1M.
I tak, ma ona zostać zrealizowana w okresie od 17 sierpniado 10 listopada 2016 roku. Zakres naprawy rewizyjnej:
Stały zakres naprawy rewizyjnej jest ustalony na podstawie: DokumentacjiSystemu Utrzymania dla danego typu lokomotyw, Warunków Technicznego Odbioru dladanego typu lokomotyw, a także Dokumentacji Techniczno-Ruchowej dla danego typulokomotywy, silnika spalinowego typu PD1M oraz innych podzespołów lokomotywy.
Ponadto w stałym zakresie wskazanym naprawa rewizyjnaobejmuje:
– montaż urządzeń, które zmienią przeznaczenie pojazdu zlokomotywy do prac manewrowych na lokomotywę do prowadzenia pociągów towarowychna liniach PKP PLK S.A. Montaż i zatwierdzenie montażu urządzeń wykonane będziena podstawie dokumentacji będącej własnością Wykonawcy, zatwierdzonej przezUTK.
– wymianę instalacji oraz urządzeń radiotelefonu Pyrylandiana instalacje i urządzenia Koliber firmy Radionika
– wykonanie rewizji zewnętrznej zbiorników sprężonegopowietrza w układzie hamulcowym przez Transportowy Dozór Techniczny,
– wykonanie próby stacjonarnej (opornik wodny) oraz jazdypróbnej z udziałem przedstawiciela zamawiającego,
– sporządzenie dokumentacji ponaprawczej zgodnie w DSU dlatypu lokomotywy,
– weryfikacja podzespołów lokomotywy przy udzialeprzedstawiciela zamawiającego,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– czynności administracyjne przed UTK związane z procedurązmiany przeznaczenia pojazdu kolejowego,
– sporządzenie dokumentacji koniecznej do wystawieniaświadectwa sprawności technicznej przez zamawiającego.
Oferty można składać do 19 kwietnia 2016 roku.
Kryteria wyboru to:
Cena- 90% oraz
Gwarancja ? 10%.
„