Polregio składa ofertę na naprawę ezt-ów które eksploatuje

inforail
06.12.2023 08:45

Ciekawa sytuacja w przetargu na wykonania naprawy P4 wraz z czynnościami dodatkowymi dla 2 sztuk pojazdów kolejowych 308b.

Stanowią one własność województwa świętokrzyskiego, a są eksploatowane przez Polregio.

Dwie oferty

W przetargu złożone zostały dwie oferty. Przesłali je:

1. POLREGIO z ceną 7 189 225,20 zł brutto;

2. CSI INVEST Sp. z o.o. z ceną 6 568 200,00 zł.

Aktualnym użytkownikiem pojazdów jest Świętokrzyski Zakład Polregio.

Zamawiający nie podał kwoty, jaką chce przeznaczyć na realizację zadania.

Ciekawa sytuacja w przetargu na wykonania naprawy P4 wraz z czynnościami dodatkowymi dla 2 sztuk pojazdów kolejowych 308b.
Oferty na naprawę EN81

Zamówienie obejmuje także inne czynności wskazane przez zamawiającego w ramach prawa opcji. Wykonawca w ramach prawa opcji zobowiązany będzie do wykonania renowacji foteli przedziału pasażerskiego, a także oparć wózków inwalidzkich oraz podłokietników i wymiany foteli maszynisty na nowe znajdujących się na wyposażeniu pojazdów.

Zamawiający poinformował, że w 2021 roku dokonał na obu pojazdach modernizacji Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej. A także rozkładu jazdy maszynisty, lokalizacji GPS, transmisji danych GSM, identyfikacji maszynisty wraz z systemami: rozgłoszeniowym i interkomów. Dokonał również odnowienia wideo monitoringu, zliczania potoków pasażerskich oraz dostępu do Internetu.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z:

1) Dokumentacją Systemu Utrzymania (DSU) elektrycznego autobusu szynowego typu 308B;

2) Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) elektrycznego autobusu szynowego typu 308B;

3) Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru (WTWiO) elektrycznego autobusu szynowego typu 308B;

4) normami (europejskimi, polskimi, zakładowymi oraz będącymi w użyciu branżowymi) i innymi dokumentami normalizacyjnymi (m.in. karty UIC);

5) zasadami bezpieczeństwa wynikającymi z ustawy o transporcie kolejowym i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych;

6) aktualnie obowiązującymi normami i przepisami wynikającymi z aktualnie obowiązującego statusu prawnego Unii Europejskiej.

Termin wykonania zamówienia określono na 100 dni liczone od dnia przekazania pojazdu do naprawy przez zamawiającego.