Polregio składa ofertę na naprawę ezt-ów które eksploatuje
Ciekawa sytuacja w przetargu na wykonania naprawy P4 wraz z czynnościami dodatkowymi dla 2 sztuk pojazdów kolejowych 308b.
Stanowią one własność województwa świętokrzyskiego, a są eksploatowane przez Polregio.
Dwie oferty
W przetargu złożone zostały dwie oferty. Przesłali je:
1. POLREGIO z ceną 7 189 225,20 zł brutto;
2. CSI INVEST Sp. z o.o. z ceną 6 568 200,00 zł.
Aktualnym użytkownikiem pojazdów jest Świętokrzyski Zakład Polregio.
Zamawiający nie podał kwoty, jaką chce przeznaczyć na realizację zadania.
Zamówienie obejmuje także inne czynności wskazane przez zamawiającego w ramach prawa opcji. Wykonawca w ramach prawa opcji zobowiązany będzie do wykonania renowacji foteli przedziału pasażerskiego, a także oparć wózków inwalidzkich oraz podłokietników i wymiany foteli maszynisty na nowe znajdujących się na wyposażeniu pojazdów.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zamawiający poinformował, że w 2021 roku dokonał na obu pojazdach modernizacji Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej. A także rozkładu jazdy maszynisty, lokalizacji GPS, transmisji danych GSM, identyfikacji maszynisty wraz z systemami: rozgłoszeniowym i interkomów. Dokonał również odnowienia wideo monitoringu, zliczania potoków pasażerskich oraz dostępu do Internetu.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z:
1) Dokumentacją Systemu Utrzymania (DSU) elektrycznego autobusu szynowego typu 308B;
2) Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) elektrycznego autobusu szynowego typu 308B;
3) Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru (WTWiO) elektrycznego autobusu szynowego typu 308B;
4) normami (europejskimi, polskimi, zakładowymi oraz będącymi w użyciu branżowymi) i innymi dokumentami normalizacyjnymi (m.in. karty UIC);
5) zasadami bezpieczeństwa wynikającymi z ustawy o transporcie kolejowym i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych;
6) aktualnie obowiązującymi normami i przepisami wynikającymi z aktualnie obowiązującego statusu prawnego Unii Europejskiej.
Termin wykonania zamówienia określono na 100 dni liczone od dnia przekazania pojazdu do naprawy przez zamawiającego.