POLREGIO nie znalazło dwóch spalinowych składów
POLREGIO unieważniło przetarg na dzierżawę dwóch spalinowych pojazdów.
Nie było chętnych.
Unieważnienie
Przetarg został unieważniony, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
POLREGIO na ten cel chciało przeznaczyć 334 000,00 zł brutto.
Pojazdy miałyby kursować na Pomorzu, obsługując m.in. linię na Półwysep Helski.
POLREGIO celowało w spalinowy zespół trakcyjny:
1) posiadający świadectwo lub zezwolenie dopuszczenia do eksploatacji typu wydane przez Urząd Transportu Kolejowego ważne co najmniej przez cały okres obowiązywania Umowy;
2) prędkość konstrukcyjna – min. 100 km/h;
3) przystosowany do jazdy po torze o rozstawie 1435 mm;
4) liczba miejsc siedzących – min. 120 (w tym uchylnych);
5) obsługa osób niepełnosprawnych – min. 2 miejsca dla wózków inwalidzkich;
6) urządzenia ułatwiające wsiadanie osobom niepełnosprawnym – min. 1 rampa lub winda;
7) miejsca do przewozu rowerów – min. 4;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
8) podłoga pojazdu – pokryta wykładziną antypoślizgową;
9) System Informacji Pasażerskiej oparty na tablicach LED, zgodny z wymogami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 3 stycznia 2013 r. w sprawie sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych;
10) ogrzewanie kabiny maszynisty i przestrzeni pasażerskiej – nagrzewnice elektryczne/nagrzewnice wodne;
11) oświetlenie podstawowe – jarzeniowe lub LED;
12) oświetlenie awaryjne – jarzeniowe lub LED lub żarowe;
13) wyposażenie w półsprzęg (sprzęg pośredni) do holowania pojazdu przez inny pojazd wyposażony w standardowy sprzęg śrubowy UIC;
14) wyposażenie w komplet co najmniej 4 sztuk zewnętrznych luster bocznych, o ile pojazd nie jest wyposażony w system kamer na zasadach określonych obowiązującymi przepisami;
15) wyposażenie w komplet kluczy do zamków wewnętrznych i zewnętrznych;
16) wyposażenie w gaśnice;
17) dwa komplety sprawnych radiotelefonów lub jeden radiotelefon z możliwością korzystania w dwóch kabinach sterowniczych – zgodnie z wymaganiami dot. urządzeń radiołączności na sieci PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.;
18) sprawne i kompletne rejestratory prędkości wraz z oprogramowaniem i urządzeniem i urządzeniem do odczytu danych z rejestratora; w przypadku wyposażenia Pojazdu w rejestrator z rejestracją na nośniku cyfrowym Wykonawca zobowiązany jest przekazać jeden zapasowy nośnik na wypadek usterki;
19) nieoznakowanie pojazdu w żaden sposób identyfikujący pojazd z innym przewoźnikiem niż Wykonawca.