PNiUIK szuka manewrówki

inforail
04.01.2022 09:45
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej z Grupy PKP PLK ogłosiło przetarg na dostawę zmodernizowanej spalinowej lokomotywy manewrowej typu 6D.

Zamówienie obejmuje również świadczenie usług serwisu.

Oferty

Oferowana Lokomotywa ma być po wykonanej modernizacji, sprawna technicznie, wolna od wad fizycznych i prawnych, kompletna i gotowa do pracy.

Oferty można składać do 20 stycznia 2022 roku. Kryteria ich oceny są następujące:

cena – 70%,

Doświadczenie w modernizacji lokomotyw (za każdą jedną zmodernizowaną lokomotywę powyżej wymaganych 3 szt. - 3 pkt maksymalnie 15 pkt) – 15%,

Okres gwarancji – podawany w miesiącach (minimalny okres 24 miesiące – 0 pkt w tym kryterium, maksymalny okres 48 miesięcy) – 15%.

Lokomotywa ma zostać dostarczona do bazy w Dębicy.

Podstawowe wymagania

Przedmiot zamówienia obejmuje:

- dostawę zmodernizowanej lokomotywy manewrowej w oparciu o wsad (elementy konstrukcyjne) lokomotywy typu konstrukcyjnego 6D (obecnie wycofanej z produkcji) lub w oparciu o wsad innej lokomotywy, która po modernizacji uzyska parametry eksploatacyjne nie gorsze niż wymagane w specyfikacji. Wsad użyty do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie poddany gruntownej przebudowie. Oferowana lokomotywa po przeprowadzeniu niezbędnych prób i testów nie może być eksploatowana przed odbiorem bez zgody Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na dostawę lokomotywy staroużytecznej;

- pozyskanie zezwolenia na wprowadzenie do obrotu pojazdu kolejowego;

- przeprowadzenie szkoleń dla obsługi operatorskiej i serwisowej Zamawiającego;

- naprawę lokomotywy w okresie gwarancyjnym;

- świadczenie usług serwisowych.

Zasadnicza budowa lokomotywy: czteroosiowa, jednokabinowa lokomotywa spalinowa,z jednym silnikiem spalinowym oraz z przekładnią: elektryczną AC/DC.

Układ osi:Bo' Bo'. Typ wózka 1 LN. Nie dopuszcza się rozwiązań z dwoma agregatami prądotwórczymi służącymi do napędu lokomotywy.

Lokomotywa musi zostać wyposażona w jedną kabinę maszynisty umożliwiającą równorzędną jazdę w obydwu kierunkach. W kabinie należy zabudować dwa pulpity maszynisty, oddzielne dla każdego kierunku jazdy.