PKP PLK z lokomotywami od PKP Cargo

inforail
06.04.2012 18:29

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poinformowały o wyborze oferty PKP CARGO S.A. Przewoźnik bedzie wykonywać obsługę trakcyjną związaną z zabezpieczeniem lokomotyw wraz z drużynami trakcyjnymi do celów gospodarczych i awaryjnych w 2012 roku. Zakres czynnośic to :

a) prowadzenie pociągów utrzymaniowo –naprawczych i próbnych,

b) wykonywanie pracy manewrowej,

c) pozostawanie w pogotowiu i przejściu do wykonywania ww. czynności,

d) przejazdów lokomotyw luzem do i z obsługi pociągów utrzymaniowo – naprawczych i próbnych,

e) prowadzenie pługów, zespołów odśnieżnych i wagonów do wywózki śniegu, do usuwania oblodzeń przewodów sieci trakcyjnej (przecierania), przeprowadzania jazd patrolowych przejezdności linii kolejowych,

f) prowadzenie pociągów pomiarowych,

g) prowadzenie pociągów ratownictwa technicznego,h) prowadzenie pociągów zastępczą trakcją spalinową (przeciąganie),

i) usuwanie nagłych utrudnień eksploatacyjnych będących przyczyną zablokowania linii kolejowych, wynikających z nieprzewidzianych uszkodzeń infrastruktury kolejowej spowodowanych zjawiskami atmosferycznymi, złośliwymi chuligańskimi i lekkomyślnymi działaniami osób postronnych.

Zapewnienie obsługi trakcyjnej do powyższych celów odbywałoby się poprzez zamawianie przez jednostki organizacyjne PKP PLK S.A. tj. Zakłady Linii Kolejowych, Centrum Diagnostyki w Warszawie oraz Zakład Maszyn Torowych w Krakowie, lokomotyw wraz z drużynami trakcyjnymi wg poniższych zasad:

a) zamówienia stałe, na okres co najmniej jednego miesiąca kalendarzowego składane z wyprzedzeniem co najmniej 10 dniowym,

b) doraźne, składane z wyprzedzeniem co najmniej 12 godzinnym przed rozpoczęciem pracy,

c) doraźne, składane z wyprzedzeniem co najmniej:

—4 godziny przed planowanym zatrudnieniem przy obsłudze sprzętu odśnieżnego w warunkach ogłoszenia II Fazy „akcji zimowej”,

—1 godzinę przed planowym zatrudnieniem przy obsłudze pociągów ratownictwa technicznego i pogotowi technicznych,

—1 godzinę przed planowanym zatrudnieniem przy obsłudze sprzętu odśnieżnego w warunkach III fazy akcji zimowej, usuwania oblodzeń przewodów jezdnych sieci trakcyjnej (przecierania), przeprowadzania jazd patrolowych przejezdności linii kolejowej,

—niezwłocznie po wystąpieniu zjawiska o którym mowa wyżej.

Wartośćtej jedynej oferty to 13 958 598,17 PLN z VAT.