PKP PLK: Dalsza modernizacja linii nr 1
Centrum Realizacji Inwestycji Oddział Południowy PKP PLK zmodernizuje układ torowy wraz z urządzeniami srk w stacji Dąbrowa Górnicza, rozjazdy w torze nr 1 w stacji Katowice oraz zabudowę urządzeń EOR w stacji Będzin w ramach zadania inwestycyjnego Linia kolejowa nr 1 Zawiercie – Katowice. Zamówienie obejmuje:
– Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej i powykonawczej
– Wykonanie robót budowlanych w których zakres wchodzi:
Stacja Dąbrowa Górnicza
– Likwidacja rozjazdów nr 7 i 11 i zabudowa w miejsca po rozjazdach toru,
– Zmiana geometrii torów nr 1 i 2 od km 299,520 do km 300,100,
– Wymiana na nowy rozjazdu zwyczajnego nr 10,
– Przebudowa rozjazdu krzyżowego podwójnego nr 78 na rozjazd zwyczajny wraz z likwidacją toru żeberkowego nr 34a (227m),
– Regulacja naprężeń w torze nr 1 i 2,
– Przebudowa sieci trakcyjnej w wymaganym zakresie,
– Przebudowa urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów powiązana z przebudową układu torowego,
– Przebudowa urządzeń oświetlenia zewnętrznego w stacji,
– Budowa przyłącza energetycznego do budynku nowej nastawni,
– Zabudowa nowych urządzeń wewnętrznych przekaźnikowych z pulpitem komputerowym lub komputerowych, zabudowę nowych stojaków istniejącej na przyległych szlakach samoczynnej blokady liniowej, zabudowę sygnalizatorów, napędów zwrotnicowych, elementów urządzeń układowej kontroli niezajętości torów i rozjazdów oraz elektromagnesów torowych SHP,
– Zabudowa urządzeń zasilających urządzenia srk,
– Zabudowa urządzeń do strzeżenia przejścia na miejscu – przejście kategorii E w km 300,020 obejmująca zabudowę wraz urządzeniami TVU do rejestracji sytuacji na przejeździe,
– Przebudowa urządzeń łączności technologicznej i ogólno eksploatacyjnej (bezprzewodowej i przewodowej),
– Zabudowa wolnostojącego masztu radiowego,
– Zabudowa urządzeń rozgłoszeniowych,
– Wykonanie podjazdu na peron przystosowanego dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się,
– Budowa nastawni kontenerowej wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodnokanalizacyjną, elektryczną i ogrzewania oraz zewnętrznymi.
Stacja Będzin
– Zabudowa urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów w 12 rozjazdach w stacji Będzin.
Stacja Katowice
– Wymiana podwójnego połączenia torów w skład, którego wchodzą:
2 rozjazdy krzyżowe podwójne R-190,
2 rozjazdy zwyczajne R-190,
środkowa część o skosie 1:4,444.
– Wymiana istniejących elektrycznych napędów zwrotnicowych w dwóch rozjazdach krzyżowych podwójnych oraz w dwóch rozjazdach zwyczajnych na napędy elektrohydrauliczne,
– Wymiana grzejników urządzeń EOR w wymienianych rozjazdach.
Prace należy wykonać do dnia 10 kwietnia 2012 roku. Jedyne kryterium wyboru to cena. Oferty można składać do 10 kwietnia 2012 roku.