PKP PLK chcą wydać 194 tysiące na promowanie dworca w Rzeszowie
PKP PLK ogłosiłyprzetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnejdla projektu remontu dworca Rzeszów Główny. Na ten cel chcą przeznaczyć 194tysiące złotych…
Kampania ma na celu:
• zapewnienie kompleksowej, rzetelnej i stałej informacji oProjekcie, Roli Unii Europejskiej w jego finansowaniu, a co za tym idzie –podkreślenie działalności Unii Europejskiej na rzecz rozwoju infrastrukturykolejowej w Polsce,
• budowanie świadomości społecznej dotyczącej istnieniaFunduszu Spójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko), jegodostępności, roli oraz korzyści, jakie oferuje,
• utrwalenie przekonania, że wykorzystane środki FunduszuSpójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko) przyczyniają się dorozwoju infrastruktury kolejowej, a tym samym rozwoju gospodarczego kraju iUnii Europejskiej,
• budowanie pozytywnego wizerunku PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. jako Spółki efektywnie wykorzystującej wsparcie finansowe UE,
• informowanie o korzyściach dla społeczeństwa wynikającychz realizacji Projektu,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
• informowanie o planowanej organizacji robót, prowadzeniuruchu pociągów podczas robót, o utrudnieniach dla pasażerów, wynikających zprowadzonych robót budowlanych (w przypadku robót budowlanych),
• podkreślenie poprawy jakości połączeń służących kolejowymprzewozom osób i towarów,
• bieżące informowanie o przebiegu i efektach inwestycji.
I już tylko z kronikarskiego obowiązku dodajmy, że ofertymożna składać do 29 grudnia 2017 roku, zaś cena nie stanowi jedynego kryteriumwyboru. Liczy się także czas realizacji.
„