PKP PLK: Będą modrrnizacje linii nr 1, 133, 160, 186
Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Katowicach chce zlecić zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowych nr 1, 133, 160, 186 na odcinku Zawiercie –Dąbrowa Górnicza Ząbkowice –Jaworzno Szczakowa.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1. Sporządzenie wszelkiej niezbędnej do realizacji wszystkich robót dokumentacji wykonawczej (w tym także koncepcji projektowej, projektu organizacji ruchu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) i uzyskanie dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, warunków i pozwoleń.
2. Dokonanie zgłoszenia robót do organów nadzoru, zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
3. Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
4. Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych z uwzględnieniem m.in. wycinki drzew i krzewów na terenie kolejowym.
5. Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych:
* Kompleksowa wymiana istniejącej nawierzchni na typ 60E1 na podkładach strunobetonowych (jeżeli w zakresie szczegółowym wskazano inaczej –drewno twarde) z przytwierdzeniem sprężystym wraz z oczyszczeniem i uzupełnieniem podsypki tłuczniowej,
* Profilowanie ław torowiska,
* Wbudowanie warstwy ochronno –filtracyjnej,
* Odbudowa rowów bocznych ziemnych,
* Wymiana rozjazdów i skrzyżowań torów na typ 60E1,
* Remont peronów z dostosowaniem ich parametrów do obowiązujących standardów dla peronów o wysokości 55 cm,
* Remont i naprawy kolejowych obiektów inżynieryjnych,
* Kompleksowa wymiana sieci trakcyjnej,
* Remont urządzeń oświetlenia zewnętrznego,
* Zabudowa systemowych, zautomatyzowanych urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów,
* Zabudowa i wymiana urządzeń zabezpieczenia ruchu kolejowego na przejazdach,
* Roboty towarzyszące branży automatyki z dostosowaniem mocowań urządzeń srk (SHP, czujniki ssp na przejazdach) do nawierzchni typu 60E1, wymianą napędów w wymienianych rozjazdach i zabudową liczników osi do stwierdzania niezajętości torów i rozjazdów, zabudowę urządzeń TVU do stwierdzenia końca pociągu, zabudowę półsamoczynnej blokady liniowej, dostosowanie urządzeń srk stacyjnych do zmienionego układu torowo-rozjazdowego. Oferty można składać do 11 września 2012 roku. Decyduje cena.