PKP PLK: 6 ofert w kolejnym przetargu, dotyczącym linii kolejowej E30
20 lipca 2010 r., w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji
Odział w Krakowie, odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Dębica –Sędziszów Małopolski.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania kwotę 833 365 774,00 PLN brutto.
Wpłynęło 6 ofert, złożonych przez:
1. Konsorcjum firm:
* STRABAG Sp. z o.o. Pruszków (Lider)
* STRABAG Rail GmbH Bahnhofstrasse 17 D-97922 Lauda-Königshofen Niemcy
* TRAKCE a.s. ul. Hlavkova 428/3 702 00 Ostrava –Moravska Ostrava a Privoz Republika Czeska
* TRAKCE-TOR Cieszyn
* P.B.S. „TRANSKOL”Sp. z o.o. Kielce
– oferta na kwotę 636 858 436,77 PLN brutto.
2. Konsorcjum firm:
* FCC CONSTRUCCIÓN S.A. Avenida General Perón 36, 28020 Madrid, Hiszpania (Lider)
* TOR-KAR-SSON Sp. z o.o. Warszawa
– oferta na kwotę 551 424 111,87 PLN brutto
3. Konsorcjum firm:
* Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. Wrocław
* Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.
– oferta na kwotę 499 186 668 PLN brutto
4. Konsorcjum firm:
* PKP Energetyka S.A. Warszawa (Lider)
* Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. Warszawa
* Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno –Torowe Sp. z o.o. w Gdańsku
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– oferta na kwotę 508 275 135,02 PLN brutto
5. Konsorcjum firm:
* FEROCO S.A. Poznań ( Lider )
* TORPOL Sp. z o.o. Poznań
* Zakład Robót Komunikacyjnych –DOM w Poznaniu Sp. z o.o.
* Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o. Zawiercie
– oferta na kwotę 587 239 270,70 PLN brutto.
6. Konsorcjum firm:
* ZUE S.A. Kraków ( Lider )
* OHL ŽS a.s. Burešova 938/17 66002 Brno-střed Rebublika Czeska
– oferta na kwotę 503 454 096,62 PLN brutto.
Po otwarciu ofert, komisja przetargowa przystępuje do analizy złożonej dokumentacji i wyboru najkorzystniejszej oferty. Postępowanie dotyczy realizacji robót budowlanych na odcinku
o długości 22,1 km, w zakresie :
* układu torowego i odwodnienia torów,
* obiektów inżynieryjnych,
* obiektów kubaturowych, peronów, małej architektury i sieci sanitarnej,
* skrzyżowań z drogami w poziomie szyn i dróg dojazdowych
* urządzeń sterowania ruchem i diagnostyki,
* sieci i urządzeń teletechnicznych,
* sieci trakcyjnej,
* sieci i urządzeń elektroenergetyki nietrakcyjnej.
Zadania są realizowane w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków –Rzeszów, etap III”–POIiŚ 7.1-30
„Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.