PKP Intercity zlecą na zewnątrz utrzymanie przemyskiej SM42
PKP chcą zlecićzewnętrznej firmie utrzymanie lokomotywy SM42 typu 6D w Przemyślu.
Zakres zamówienia obejmuje następujące czynności:
a) Obsługa techniczna poziom P1
b) Obsługa techniczna poziom P2/1, P2/2 (w tym wykonaniebadań próbek oleju)
c) Przegląd sezonowy PS
d) Naprawa bieżąca NB
e) Usługa garażowania
Zamawiający dopuszcza możliwość dojazdu lokomotywy do punktuobsługi technicznej na odległość do 50 kilometrów od Przemyśla. W takimprzypadku koszty związane z dojazdem do miejsca wykonywania czynnościutrzymaniowej z lokalizacji zatrudnienia lokomotywy obciążają Zamawiającego
Niezbędne do wykonania napraw bieżących lokomotyw, sprawnepodzespoły i części obciążają Wykonawcę.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Oferenta minimalnegookresu gwarancji na wykonanie wymienionych usług zgodnie ze złożoną ofertąjednak nie mniej niż:
a) co najmniej 24 godziny pracy lokomotywy po przeglądzieP1,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
b) co najmniej 12 godzin pracy lokomotywy po przeglądzieP2/1, P2/2, PS
c) co najmniej 51 godzin pracy lokomotywy po naprawiebieżącej NB.
Zamawiający wymaga, aby czas obsługi technicznej lokomotywywynosił maksymalnie:
a) 5 godzin –przegląd P1
b) 12 godzin – przegląd P2/1, P2/2,
c) w trakcie trwaniaprzeglądu P2/1 lub P2/2 – przeglądsezonowy (PS).
Oferty można składać do 22 października 2019 roku.
Decyduje cena.
„