PKP Intercity zadowolone ze startu Pendolino
Porównując rok do roku, w grudniu PKP Intercity odnotowało kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby pasażerów w pociągach najwyższych kategorii, a więc EIC oraz EIP (Pendolino). Przewoźnik zaznacza, że należy pamiętać, że dopiero od połowy miesiąca zaczął obowiązywać nowy rozkład jazdy, gwarantujący znacznie lepsze czasy przejazdów na kluczowych trasach, szeroką siatkę połączeń oraz nowoczesne pociągi. Deklarowaliśmy wtedy, że kolej wróciła do gry ?informują PKP Intercity. I dalej donoszą, że już po pierwszym miesiącu nowego roku, widzą większe zainteresowanie swoimi usługami i nowym produktem. Przewoźnik na bieżąco analizuje i monitoruje spływające dane dotyczące liczby pasażerów na poszczególnych relacjach. Zapewnia też, że będzie elastycznie reagować i dopasowywać ofertę, tak, aby była atrakcyjna dla klientów. Odzyskiwanie pasażerów to proces, który dzięki pozytywnym zmianom w infrastrukturze, ofercie i taborze będzie widoczny w nadchodzących miesiącach. Czy będzie? Przekonamy się?