PKP Intercity wybrały sześciu wykonawców komunikacji zastępczej
PKP Intercityopublikowały zawiadomienie o wyborze przewoźników do wykonywania przewozówautobusowych za pociągi w ramach umowy ramowej.
Oceniano sześciu przewoźników. To:
1. Transport and Infrastructure Managment sp. z o.o. – cena– 6419250,00 zł, za 1 km trasa krótka – 10,00 zł netto, trasa długa – 5,50 zł –oferta oceniona na 100 pkt;
2. FHU Mariusz Franków – cena – 6945750,00 zł, za 1 km trasakrótka – 9,50 zł netto, trasa długa – 6,00 zł – oferta oceniona na 92,41 pkt;
3. Usługi Transportowe Sławomir Bujak – cena – 7597800,00zł, za 1 km trasa krótka – 7,24 zł netto, trasa długa – 7,24 zł – oferta ocenionana 84,48 pkt;
4. FHU TOMALO TRANS – cena – 8140500,00 zł, za 1 km trasakrótka – 12,00 zł netto, trasa długa – 7,00 zł – oferta oceniona na 78,85 pkt;
5. PKS Tarnobrzeg – cena – 8940780,00 zł za 1 km trasakrótka – 8,00 zł netto, trasa długa – 7,88 zł. – oferta oceniona na 71,79 pkt;
6. PPHU MARK TRAWEL, cena – 9011250,00 zł, za 1 km trasakrótka – 20,00 zł netto, trasa długa – 7,50 zł – oferta oceniona na 71,23 pkt.
Zamawiający poinformował, że zawrze umowy ze wszystkimiprzewoźnikami.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przypomnijmy, że zamówienie PKP Intercity obejmuje, w ramachzawartej umowy ramowej, w zależności od potrzeb zamawiającego w oparciu o umowywykonawcze, świadczenie zastępczej komunikacji autobusowej (planowej i awaryjnej)na obszarze całej Polski na trasach:
a) dziennie maksymalnie do 250 km – trasy tzw.”krótkie”,
b) dziennie powyżej 250 km – trasy tzw. „długie”.Szacunkowa wartość zamówienia to 8 400 000.00 PLN netto.
Szacowana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywaniaumowy ramowej: 37 500 km dla tras krótkich oraz 1 012 500 km dla tras długich.Faktyczna liczba zleconych wozokilometrów zależeć będzie od potrzebzamawiającego w okresie obowiązywania umowy ramowej. Planowany okresobowiązywania umowy ramowej określono na dzień jej zawarcia, nie wcześniej niżod dnia 3 września 2017 roku, przez okres 13 miesięcy albo do wyczerpaniaśrodków finansowych przeznaczonych na jej realizację.
Przewoźnik musiał dysponować minimum 10 autobusamipodstawowymi, posiadającymi aktualne badania techniczne. Minimalny poziomewentualnie wymaganych standardów: rok produkcji dla wszystkich autobusów niewcześniejszy niż 2006 r., pojemność – możliwość przewozu minimum 48 pasażerów,w tym wszystkich pasażerów na miejscach siedzących, wyposażone w antypoślizgowepowierzchnie podłogi, wyposażone w sprawną klimatyzację całopojazdową iwyposażone jednocześnie w wentylację naturalną, wyposażone w ogrzewaniecałopojazdowe, tj. konwektory, nagrzewnice i piec niezależnego ogrzewania,wyposażone w 2 pary drzwi, w układzie 1-1, wyposażone w WC, o jednolitejkolorystyce karoserii, wyposażone w przednią tablicę informacyjną – tablicaliniowa prezentująca informację o kierunku jazdy.
„