PKP Intercity uwzględniły zmiany Stadlera w przetargu na ezt-y
Stadler odwołał siędo KIO w sprawie przetargu PKP Intercity na dostawę 12 elektrycznych zespołówtrakcyjnych wraz ze świadczeniem usług utrzymania.
Jak poinformowała nas rzeczniczka prasowa Izby MagdalenaGrabarczyk odwołanie zostało wycofane przez odwołującego w związku z czympostępowanie odwoławcze podlegało umorzeniu. Taki krok producenta został podyktowanywprowadzeniem przez PKP Intercity zmian do SIWZ-u.
Stadler w odwołaniu domagał się zmian w zapisach pkt 3.7.2.1Załącznika nr 1 do SIWZ. Pierwotnie brzmiał on: Wymagania dotyczące osiągówtrakcyjnych – Zgodnie z wymaganiami TSI LOC&PAS p. 4.2.8.1.2. Wymaganeminimalne przyspieszenie rozruchu ≥0,6 m/s2 do prędkości 60 km/h. Dowyliczeń wskazanego przyspieszenia należy przyjąć następujące założenia:
1) płaski mokry tor co według najlepszej wiedzyZamawiającego wystąpi przy współczynniku 0,23,
2) maksymalna liczba pasażerów.
Po zmianach natomiast brzmi:
Zgodnie z wymaganiami TSI LOC&PAS p. 4.2.8.1.2. Wymaganeminimalne przyspieszenie rozruchu ≥0,6 m/s2 do prędkości 60 km/h. Dowyliczeń wskazanego przyspieszenia należy przyjąć następujące założenia:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
1) płaski suchy tor (przy współczynniku przyczepnościwynoszącym 0,30),
2) maksymalna liczba pasażerów.
Teraz zatem pozostaje nam czekać na oferty. Kto opróczStadlera będzie zainteresowany przetargiem? Otwarcie ofert zaplanowano na 20lutego br.
„